Το Peugeot 308 αποτελεί έναν από τους μεγάλους πρωταγωνιστές στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων, ξεχωρίζοντας μεταξύ άλλων για την πλήρη γκάμα κινητήρων.
Δεσπόζουσα είναι η θέση που κατέχει η τρίτη γενιά του Peugeot 308 στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback αυτοκινήτων, μιας και φέρει χαρακτηριστικά που δύσκολα απαντώνται όλα μαζί σε ένα μόνο μοντέλο.
Ξεκινώντας από το αισθητικό σκέλος, η Peugeot έχει καταφέρει να χαρίσει στο αυτοκίνητο μια ιδιαίτερα σπορτίφ και συνάμα σύγχρονη εικόνα, που μαγνητίζει τα βλέμματα όσων το συναντούν στο διάβα τους.
BUY NOW
Φέρει το τελευταίο έμβλημα της μάρκας, έχει μεγαλύτερο μήκος από το απερχόμενο μοντέλο, μειωμένο ύψος, κι αυτό -σε συνδυασμό με το «σβήσιμο» του πίσω μέρους- εξασφαλίζει την εικόνα ενός ακόμα πιο σπορτίφ 5θυρου hatchback.
Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό, όπου η σχεδίαση του ταμπλό συνθέτει μια premium εικόνα, την ίδια ώρα που απαντάται το νέο Peugeot i-Cockpit. Αυτό είναι εργονομικό και διαισθητικό, προσφέροντας άνετη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες και στοχεύει στη ποιοτική αξιοποίηση του χρόνου του οδηγού μέσα στο αυτοκίνητό του.
Το νέο σπορ τιμόνι περιλαμβάνει αισθητήρες (οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν το πιάσιμο της στεφάνης από τον οδηγό), καθώς και χειριστήρια ηχοσυστήματος, πολυμέσων, τηλεφώνου και συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης. Ο πίνακας οργάνων, τοποθετημένος στο ύψος των ματιών, περιλαμβάνει μία ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών, ενώ είναι τρισδιάστατος στις εκδόσεις GT και GT Plus.
Παράλληλα, η τρίτη γενιά του 308 προσφέρεται με μία πληρέστατη γκάμα κινητήρων που ευθυγραμμίζεται πλήρως με τον γενναιόδωρο και πλήρως εναρμονισμένο με τις σύγχρονες τάσεις χαρακτήρα του. Το νέο Peugeot 308 εξοπλίζεται με κινητήρες τελευταίας γενιάς, προδιαγραφών Euro 6.3, οι οποίοι διαθέτουν σύστημα Stop&Start και διακρίνονται για την αυξημένη απόδοση και την φιλικότητα προς το περιβάλλον.
Η γκάμα των βενζινοκίνητων εκδόσεων απαρτίζεται από τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο 1.2 PureTech που αποδίδει 130 ίππους και 230 Nm, και μπορεί να εφοδιαστεί και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα η έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο χρειάζεται 9,6 δλ. και η τελική του ταχύτητα ακουμπά τα 210 χλμ./ώρα. Αναλόγως το σασμάν, οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται από 124 έως 130 γρ./χλμ. και η μέση κατανάλωση από 5,5 έως 5,8 λτ./100 χλμ.
Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα συναντάμε τον προηγμένο 4κύλινδρο 1.5 BlueHDi με ψεκασμό common rail και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Αποδίδει 130 ίππους και 300 Nm, και συνδυάζεται με το αυτόματο EAT των 8 σχέσεων. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η Peugeot ανακοινώνει 0-100 χλμ./ωρα σε 10,6 δλ. και τελική ταχύτητα 207 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές CO2 ορίζονται από 128 έως 111 γρ./χλμ. και η μέση κατανάλωση από 4,5 έως 4,6 λτ./100 χλμ.
Η νέα γενιά του Peugeot 308 φέρνει για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις στην γκάμα, με συνδυαστική ισχύ 180 ή 225 ίππων.
Τόσο η έκδοση Hybrid 180 όσο και η Hybrid 225 συνδυάζονται αποκλειστικά με το ειδικά εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων e-EAT. Το plug-in hybrid σύστημα κίνησης του νέου 308 αποτελείται από έναν 4κύλινδρο 1.600άρη PureTech κινητήρα, ένα ηλεκτρομοτέρ 110 ίππων και 320 Nm, και από μία μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh που εξασφαλίζει 60 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας από μία πλήρη φόρτιση 3μιση ωρών.
Πέρα από την φιλικότητα προς το περιβάλλον και τις κρατικές διευκολύνσεις, οι plug-in hybrid εκδόσεις του νέου Peugeot 308 χαρίζουν και δυνατές επιδόσεις. Για παράδειγμα, η έκδοση Hybrid 180 επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ώρα.
Τέλος, όλες οι εκδόσεις του νέου Peugeot 308 καλύπτονται από πέντε χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά τους μέρη, με την μπαταρία των plug-in hybrid εκδόσεων να καλύπτεται για οκτώ χρόνια ή 160.000 χλμ.