Ανάμεσα στα πολλά και εντυπωσιακά concept που έχει παρουσιάσει κατά καιρούς η Peugeot υπάρχει και το 907 concept, αφού αν έβγαινε ποτέ στην παραγωγή θα της έδινε status κατασκευαστή supercars.
Έχοντας την δική της ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα, η Peugeot είναι από εκείνους τους κατασκευαστές που δεν χρειάζεται να κοιτάξει τι κάνουν οι υπόλοιποι για να επιβεβαιώσει ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο ή για να πάρει ιδέες: συνήθως και ειδικά για τα μοντέλα ευρείας παραγωγής, η σχεδιαστική φιλοσοφία των Γάλλων είναι και εκείνη που δείχνει τις τάσεις και ασκεί επιρροή και όχι το αντίθετο.
Η Peugeot είναι μάλιστα από τους λίγους μεγάλους κατασκευαστές που παρουσιάζει κατά καιρούς εντυπωσιακά concepts, τα οποία, αν και δεν ταιριάζουν στην γκάμα παραγωγής, θα μπορούσαν να ενσωματωθούν σε αυτή ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο το status των Γάλλων.
BUY NOW
Ένα από αυτά είναι το Peugeot 907 concept που βλέπετε στις φωτογραφίες, το οποίο και παρουσιάστηκε «εντός έδρας» από τη γαλλική εταιρεία στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού το 2004.
Με μήκος, πλάτος και ύψος τα 4.370, 1.880 και 1.210 χιλιοστά αντίστοιχα το εντυπωσιακό coupe είχε τις παραδοσιακές αναλογίες ενός γνήσιου GT με το μακρύ καπό να κυριαρχεί. Το 907 concept δημιουργήθηκε για να προβάλλει ακόμη περισσότερο στο κοινό τη νέα τότε σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot και για να τονίσει ένα ακόμη σημαντικό γεγονός για την εταιρεία: τη μεταφορά του σχεδιαστικού της κέντρου από την πόλη La Garenne στην Velizy.
Σε αντίθεση με τα περισσότερα concept που παρουσιάζουν οι κατασκευαστές -πόσο μάλλον πριν από σχεδόν 20 χρόνια- το 907 δεν ήταν απλά μια σχεδιαστική μελέτη αλλά ένα λειτουργικό πρωτότυπο. Το αμάξωμά του ήταν κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και η ανάρτηση αποτελούνταν από διπλά ψαλίδια για κάθε τροχό. Για τα δεδομένα της Peugeot, εξίσου εντυπωσιακό ήταν και το μοτέρ που βρισκόταν κάτω από το μακρύ καπό. Δύο τρίλιτροι V6 κινητήρες παραγωγής της γαλλικής εταιρείας ενώθηκαν για να δημιουργήσουν ένα 12κύλινδρο σύνολο χωρίς αλλαγή στην περιεχόμενη γωνία με χωρητικότητα τα έξι λίτρα.
Το μοτέρ βρισκόταν λίγο πίσω από τον εμπρός άξονα και για την σωστότερη κατανομή του βάρους, το κιβώτιο είχε τοποθετηθεί με τη σειρά του λίγο μπροστά από τον πίσω άξονα, εκεί όπου έφταναν οι 500 περίπου ίπποι και τα 620 Nm ροπής που απέδιδε. Με το βάρος να έχει κρατηθεί σχετικά χαμηλά, στον 1,4 τόνο το coupe των Γάλλων μπορούσε να επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα με την τελική του να φτάνει στα 360 χλμ./ώρα. Παράλληλα, το κιβώτιο ήταν αυτοματοποιημένο σειριακό με το cocnept της Peugeot να έχει όλα τα στοιχεία ενός supercar εκείνης της εποχής.
Δυστυχώς η Peugeot δεν είχε ποτέ σαν σκοπό να βάλει έστω και σε περιορισμένη παραγωγή το 907 concept, το οποίο, στη θεωρία τουλάχιστον, δεν είχε να ζηλέψει κάτι από αντίστοιχες προτάσεις εκείνης της εποχής, όπως ήταν για παράδειγμα η Ferrari 575Μ Maranello.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ