Κάποιος βαθύπλουτος συλλέκτης αυτοκινήτων του πλανήτη θα μπορούσε να παραγγείλει μια πολιτική έκδοση του αγωνιστικού Peugeot 9X8 του LeMans και των αγώνων αντοχής, σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία.
Το 9Χ8 γεννήθηκε για την επιστροφή της Peugeot στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) και φυσικά στις 24 Ώρες του LeMans, του αγώνα-οροσήμου της ιστορίας του motorsport στην πατρίδα της εταιρείας.
Η νέα κατηγορία των υβριδικών hypercars (LMDh) του WEC, που γνωρίζει τεράστια επιτυχία με την είσοδο κατασκευαστών όπως οι Ferrari, Porsche, Lamborghini, Alpine φέτος και το 2024, δεν προϋποθέτει την ύπαρξη αυτοκινήτου παραγωγής για κάθε αγωνιστικό της πρωτότυπο.
BUY NOW
Η Peugeot δεν έχει υπαινιχθεί ότι σκοπεύει να δρομολογήσει την πολιτική έκδοση του 9X8, παρότι τα hypercars γνωρίζουν τεράστιο εμπορικό ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια. Παρόλα αυτά, η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Linda Jackson, δήλωσε ότι το γαλλικό εργοστάσιο θα μπορούσε να φέρει εις πέρας μια τέτοια παραγγελία.
Αυτή η δήλωσή της ανοίγει το δίαυλο επικοινωνίας με συλλέκτες ανά τον κόσμο, που θα μπορούσαν να προσθέσουν στο γκαράζ τους ένα μοναδικό αντίτυπο ενός hypercar που θα έχει τεράστια αξία στο μέλλον. Για να το αποκτήσουν, βεβαίως, θα πρέπει να γράψουν μια λευκή επιταγή στην Peugeot.
Πάντως, με ένα τέτοιο hypercar η Peugeot θα αποκτούσε τη σπορ ναυαρχίδα της γκάμας της. Η γαλλική εταιρεία έχει δείξει έντονο ενδιαφέρον τις τελευταίες δεκαετίες για τη δημιουργία ενός κορυφαίου σπορ αυτοκινήτου. Μεταξύ άλλων, έχει παρουσιάσει τη δεκαετία του 1980 το Oxia και το κεντρομήχανο Quasar, έπειτα το 907 με κινητήρα V12, καθώς και το εξηλεκτρισμένο diesel Onyx to 2012.
Δεν αποκλείεται με τις οικονομίες κλίμακας της Stellantis να το πετύχει στο μέλλον, αν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι υπάρχει ενδιαφέρον από συλλέκτες για ένα hypercar από μία εταιρεία μαζικής παραγωγής.