Τα εξελιγμένα υβριδικά συστήματα κίνησης της Peugeot που ενσωματώνονται πλέον όλα τα μοντέλα, συμπληρώνουν με τον αποδοτικότερο τρόπο την γκάμα και επιτρέπουν τη διάνυση χιλιομέτρων δίχως να καταναλώνεται βενζίνη.
Στην εξέλιξη προηγμένων συστημάτων που προσφέρουν αποδοτικότητα και αξιοπιστία επικεντρώνεται η Peugeot και ένα εξ αυτών είναι οι νέες υβριδικές τεχνολογίες κίνησης των μοντέλων της.
Το νέο υβριδικό σύστημα της Peugeot είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με 100 και 136 ίππους, και πήρε τη σκυτάλη από τον 1.2 PureTech των 100 και 130 ίππων. Ειδικότερα, η Hybrid τεχνολογία κίνησης έχει ως πρωταγωνιστή τον νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Miller, διαθέτει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και συνδυάζεται αποκλειστικά νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6). Ταυτόχρονα, για ακόμα μεγαλύτερη αξιοπιστία, οι μηχανικοί της εταιρείας τοποθέτησαν καδένα χρονισμού αντί για ιμάντα.
BUY NOW
Το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων διαθέτει σπορ πρόγραμμα λειτουργίας και δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας μέσω των paddle στο τιμόνι. Το συγκεκριμένο σασμάν έχει πολύ μαζεμένες διαστάσεις και είναι σχεδιασμένο από την αρχή προκειμένου να υπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο την υβριδική τεχνολογία.
Στα σωθικά του βρίσκουμε ένα ηλεκτρομοτέρ απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm που σε ήπιες συνθήκες κίνησης μπορεί να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά τα σύγχρονα γαλλικά μοντέλα (μπαταρία 0,9 kWh), μειώνοντας σε μεγάλο βαθμό τόσο την κατανάλωση καυσίμου όσο και τις εκπομπές ρύπων.
Χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου που διαθέτουν οι Hybrid εκδόσεις και φορτίζει κατά την οδήγηση, η υβριδική τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές περιστροφής του κινητήρα και έως 15% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Μάλιστα, σε αστικές συνθήκες τα νέα Peugeot Hybrid μπορούν να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των διαδρομών που πραγματοποιεί ο οδηγός, και κατ’ επέκταση με μηδενικούς ρύπους και κατανάλωση καυσίμου.
Στο 208 Hybrid συναντάμε και τις δύο εκδόσεις ισχύος των 100 και 136 ίππων του νέου εξηλεκτρισμένου συστήματος κίνησης, με την ισχυρότερη να συνδυάζεται αποκλειστικά με το σπορτίφ επίπεδο εξοπλισμού GT.
Tα υπόλοιπα μοντέλα της γαλλικής εταιρείας, το compact SUV 2008, το μικρομεσαίο 5θυρο οικογενειακό 308 (Hatchback και Station Wagon), το νέο fastback SUV 3008, το fastback crossover 408 και το νέο 7θέσιο SUV 5008, εξοπλίζονται με την ισχυρή εκδοχή του συστήματος των 136 ίππων.
Πέρα από την μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και κατά συνέπεια τις περιορισμένες εκπομπές ρύπων, οι νέες υβριδικές εκδόσεις εξασφαλίζουν χαμηλά ετήσια πάγια και ελεύθερη καθημερινή είσοδο στον Δακτύλιο σε όλα τα μοντέλα, καθώς και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (εκτός των 3008 και 5008).
Η πλήρης γκάμα των νέων Peugeot Hybrid βρίσκεται στην χώρα μας, στις εκθέσεις της γαλλικής εταιρείας. Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες, μπορείτε να απευθυνθείτε στο επίσημο δίκτυο διανομέων.