­Το Picasso 660 LMS είναι το νέο supercar του 1 εκατομμυρίου ευρώ

Picasso 660 LMS

Δημιουργημένο στο San Vittore, στο εργοστάσιο της νεοσύστατης ελβετικής εταιρείας Picasso Automotive, το 660 LMS θα κατασκευαστεί σε μόλις 21 αντίτυπα με V6 κινητήρα 660 ίππων και ιδιαίτερα εντυπωσιακή αεροδυναμική.

Η Picasso Automotive είναι μία ακόμη startup που ονειρεύεται τα σημερινά της supercars να αποκτελέσουν συλλεκτικά του μέλλοντος. Η ελβετική εταιρεία είχε προγραμματίσει την παρουσίαση του πρώτου της αυτοκινήτου αυτόν τον Ιούνιο, και έκανε πράξη τα λόγια της με το 600 LMS - την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου PS-01 που είχε αποκαλύψει πριν από ενάμισι χρόνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πλατφόρμα του 600 LMS εξασφαλίζει την ακαμψία της σε συνδυασμό με χαμηλό βάρος χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων -σε πρωτόγνωρο βαθμό, σύμφωνα με την Picasso- και αλουμινίου. Παράλληλα, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι οι δύο πλευρές του supercar αποτελούνται από το μεγαλύτερο σε μήκος ανθρακονημάτινο panel έχει κατασκευαστεί ποτέ για αυτοκίνητο.

Έτσι, το βάρος του 600 LMS έχει κρατηθεί κάτω από τον έναν τόνο, στα 980 κιλά, και μπορεί εύκολα κανείς να φανταστεί τις επιδόσεις του συνδυάζοντας το χαμηλό βάρος με τον 3.0 λίτρων V6 Turbo κινητήρα του, ισχύος 600 hp και ροπής 720 Nm. Η κινητήρας είναι κατασκευασμένος από την ιταλική Autotecnica Motori, που εξειδικεύεται στη δημιουργία αγωνιστικών μοτέρ, και η ισχύς του μεταδίδεται μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων της Sadev.

Η Autotecnica ισχυρίζεται ότι το μοτέρ νιώθει περισσότερο «στο σπίτι του» σε συνθήκες αγωνιστικής οδήγησης στην πίστα, και ακριβώς αυτόν τον προανατολισμό και έχει και η αεροδυναμική μελέτη του αμαξώματος του 600 LMS.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Picasso επένδυσε ιδιαίτερα στην αεροδυναμική απόδοση, την οποία εξέλιξε τόσο μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας CFD (Computational Fluid Dynamics) όσο και στην αεροσήραγγα. Οι κύριες συσκευές παραγωγής άντωσης είναι το μεγάλο εμπρός splitter, η πίσω πτέρυγα που ρυθμίζεται χειροκίνητα, το επίπεδο δάπεδο, ο τεράστιων διαστάσεων διαχύτης.

Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό: το 600 LMS γεννά 960 κιλά άντωσης στην τελική του ταχύτητα, δηλαδή στα 315 km/h. Κατά συνέπεια, είναι η πίστα στην οποία μπορεί να ξεδιπλώσει τις βασικές του αρετές, τις οποίες συμπληρώνουν τα ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R στους τροχούς 19'' εμπρός και 20'' πίσω, καθώς και τα φρένα της Brembo με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και λίγα λόγια για το εσωτερικό: παρά τον προσανατολισμό πίστας του 600 LMS και την προσπάθεια μείωσης του βάρους, η Picaso δεν θέλησε να το διατηρήσει «σπαρτιάτικο». Θέλησε να το κάνει άνετο και για την καθημερινή χρήση, με αρκετές επιλογές άνεσης -όπως τις επενδύσεις από Alcantara- χωρίς φυσικά να περιφορνεί τις αγωνιστικές: τις ζώνες 6 σημείων, τον περιστροφικό διακόπτη για τη ρύθμιση του ABS και των οδηγικων προφίλ, αλλά και το ανθρανομάτινο τιμόνι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Picasso Automotive κοστολογεί καθένα από τα μόνο 21 αντίτυπα του 600 LMS στις 820.000 ευρώ προ φόρων. Και δέχεται ήδη παραγγελίες, πριν αρχίσει να παραδίδει τα πρώτα αντίτυπα του πρώτου της supercar από το ερχόμενο Φθινόπωρο.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ