Ένα αυτοκίνητο που άφησε την δική του ιστορία για την βρετανική Rover είναι το SD1 και κάποιοι που δεν το έχουν ξεχάσει θέλουν να το δουν να επιστρέφει στην παραγωγή.
To Rover SD1 ήταν ένα αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε από την βρετανική εταιρεία το 1976 και έμεινε στην παραγωγή έως και το 1986. Έφερε το παρατσούκλι «Η Ferrari Daytona του φτωχού» λόγω του σχήματός του που θύμιζε αρκετά το διάσημο δίπορτο grand tourer 365 GTB/4 των Ιταλών.
Το SD1 είχε μια πολύ επιτυχημένη εμπορική πορεία και σημείωσε πάνω από 300.000 πωλήσεις στην 10ετία που έμεινε στην παραγωγή, παρά το γεγονός ότι η ποιότητα κατασκευής του ήταν πολύ κάτω του μετρίου ακόμη και για τα δεδομένα εκείνης της εποχής. Το 1977 μάλιστα κατάφερε να αποσπάσει και τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς.
BUY NOW
Με μήκος που έφτανε στα 4,7 μέτρα το SD1 ήταν ένα μοντέλο που ήθελε να συναγωνιστεί τα αντίστοιχα μεγάλα και πολυτελή αυτοκίνητα της κατηγορίας του και ήταν διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης που ξεκινούσαν από τα δύο λίτρα, με κορυφαία έκδοση την 3500 Vitesse, που έπαιρνε το όνομά της από την χωρητικότητα του V8 κινητήρα που έφερε κάτω από το καπό της.
Η Rover δεν υπάρχει πια καθώς η βρετανική εταιρεία πτώχευσε και σταμάτησε την παραγωγή την 10ετία του 2000 με τα δικαιώματα του ονόματος να περνούν αρχικά στην BMW και έπειτα στην ινδική Tata μέσω της θυγατρικής της Jaguar Land Rover.
Ωστόσο, το SD1 φαίνεται να έχει ακόμη μια μερίδα οπαδών που θέλουν να το δουν να επιστρέφει ξανά στην παραγωγή καθώς το λιτό και αεροδυναμικό του σχήμα φαντάζει ακόμη επίκαιρο.
Ένας από αυτούς είναι και ο σχεδιαστής Larson Saltzer, ο οποίος ανάρτησε στον λογαριασμό του στο Instagram ψηφιακά σχέδια που απεικονίζουν το SD1 αναγεννημένο.
Ο Saltzer κράτησε σε μεγάλο βαθμό απαράλλαχτη την διαχρονική μορφή του SD1 προσθέτοντας όλες τις απαραίτητες «πινελιές» (LED φωτιστικά σώματα, σύγχρονοι προφυλακτήρες, καθρέπτες και τροχοί) για να φέρει το μοντέλο της Rover στο σήμερα. Ο Saltzer φαντάζεται το αναγεννημένο SD1 ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και χωρίς να δίνει περισσότερες πληροφορίες αφήνει τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά στην φαντασία του παρατηρητή.