Η Fiat πατώντας πάνω στην επιτυχία του ηλεκτρικού 500 ετοιμάζει ισχυρότερο από κάθε άλλη φορά το πρώτο ηλεκτρικό Abarth 500.
Ήδη στην Ιταλία τα πρώτα καμουφλαρισμένα μοντέλα που πραγματοποιούν τις τελικές δοκιμές στο δρόμο έχουν «πιαστεί» από το φακό των φωτογράφων-κατασκόπων, με τις πρώτες πληροφορίες για το νέο μοντέλο να έχουν γίνει ήδη γνωστές.
Η πρώτη εξ αυτών αναφέρει ότι το πρώτο ηλεκτρικό Abarth της ιστορίας θα το δούμε στους δρόμους το 2023, φέρνοντας πολλές αλλαγές για τη σπορ μάρκα της Fiat.
BUY NOW
Η πρώτη και κυριότερη εξ αυτών έχει να κάνει με ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των αυτοκινήτων της Abarth, τον περίφημο σπορ ήχο των προτάσεών της, ο οποίος είναι δεδομένο ότι θα απουσιάσει από το νέο μοντέλο. Πληροφορίες πάντως από την Ιταλία κάνουν λόγο ότι θα αντικατασταθεί από ένα σπορ «soundtrack», ώστε το νέο μοντέλο να διαχωρίζεται από το «απλό» ηλεκτρικό Fiat 500.
Στο πεδίο της εμφάνισης, το νέο Abarth 500 θα πατήσει πάνω στο μεγαλύτερο και ρετρό-μοντέρνο σουλούπι του νέου ηλεκτρικού 500, όμως θα υπάρξουν αρκετές βελτιώσεις που θα του χαρίζουν μια πιο δυναμική παρουσία (τονισμένοι προφυλακτήρες και «φτερά», μεγαλύτερες ζάντες κ.α.).
Στόχος ορισμένων από αυτών θα είναι και η βελτίωση των οδικών και οδηγικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου, ενώ σε αυτό το κομμάτι θα δούμε και αρκετές βελτιώσεις στην ανάρτηση, ενισχυμένα φρένα και νέα κρεμαγιέρα, ώστε το Abarth 500 να προσφέρει μια όσο το δυνατόν πιο δυναμική συμπεριφορά στο δρόμο.
Στόχος της Abarth επίσης είναι να φέρει περισσότερες από 1 εκδόσεις ισχύος σε ό,τι αφορά στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του μοντέλου, αφού άλλωστε πρέπει να υπάρξει μια μικρή γκάμα διαφορετικών επιλογών.
Αυτή τη στιγμή στη μια έκδοση που διατίθεται στην Ελλάδα το ηλεκτρικό Fiat 500 παίρνει ισχύ από έναν κινητήρα 118 ίππων και 220 Nm ροπής, ενώ η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 42 kWh.
Στην περίπτωση του Abarth 500 πληροφορίες από την Ιταλία κάνουν λόγο ότι η αρχική έκδοση θα ξεπερνά τους 140 ίππους, ενώ η πιο extreme επιλογή του δεν αποκλείεται να φθάσει τους 200. Ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας, δεν αναμένονται να υπάρξουν αλλαγές για να μην επιβαρυνθεί το βάρος του αυτοκινήτου.
Ωστόσο, είναι δεδομένο ότι όταν τα νέα ηλεκτρικά Abarth 500 οδηγούνται γρήγορα, η αυτονομία τους με μια φόρτιση θα μειώνεται αρκετά σε σχέση με τα σχεδόν 300 χλμ. που θα μπορούν να διανύσουν υπό «κανονικές» συνθήκες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ