Αυτό είναι το πιο περιζήτητο επάγγελμα στον κόσμο -Ποια ειδικότητα γίνεται ανάρπαστη

car software engineering

Αποφασισμένες να ενισχύσουν σε θεαματικό βαθμό ένα συγκεκριμένο τμήμα τους είναι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές στη νέα εποχή της αυτοκίνησης.

Σημαντικές προσπάθειες προκειμένου να αυξήσουν το περιθώριο κέρδους τους και να παραμείνουν ανταγωνιστικές μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον καταβάλλουν οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ανάμεσα σε αυτές οι Honda και Toyota που, σύμφωνα με την εφημερίδα Nikkei Asia, θεωρούν ότι η διασφάλιση της επιτυχίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη συνεχή ενδυνάμωση των τμημάτων τους που ασχολούνται με την ανάπτυξη λογισμικού.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται, η Honda θα διπλασιάσει τον αριθμό των προγραμματιστών λογισμικού σε 10.000 έως το 2030, θυσιάζοντας ουσιαστικά το παραδοσιακό μοτίβο κατασκευής αυτοκινήτων, στο βωμό ενός νέου μοντέλου όπου τον πρώτο λόγο έχει το software. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
επάγγελμα του μέλλοντος/ανάπτυξη λογισμικού

Για να επιτύχει, μάλιστα, το σκοπό της, η αυτοκινητοβιομηχανία θα ενισχύσει τη συνεργασία της με την ινδική εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού KPIT Technologies. Η τελευταία θα βοηθήσει τη Honda να αυξήσει άμεσα τον αριθμό των προγραμματιστών της από 1.100 σε 2.000.

«Θα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια ομάδα με μηχανικούς λογισμικού που θα στελεχώνεται από ανθρώπους που θα βρίσκονται τόσο εντός όσο και εκτός της εταιρείας», δήλωσε ο Shinji Aoyama, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Honda, ο οποίος επίσης συνεργάζεται με τη Sony για ένα νέο, software-based ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Όσον αφορά την Toyota, η εταιρεία από την επαρχία Aichi οραματίζεται να έχει 18.000 μηχανικούς λογισμικού έως το 2025 σε επίπεδο ομίλου.

επάγγελμα του μέλλοντος/ανάπτυξη λογισμικού
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως προσθέτει το Nikkei Asia, η Tesla αποτελεί εταιρεία-πρότυπο σε επίπεδο κερδοφορίας, μιας και η εταιρεία του Elon Musk παράγει πέντε φορές μεγαλύτερο κέρδος από κάθε αυτοκίνητο που πουλάει, συγκριτικά με την Toyota.

Πολλοί αποδίδουν την επιτυχία της Tesla στην τεράστια έμφαση που δίνει στον τομέα της εξέλιξης λογισμικού. Μην ξεχνάμε ότι η αμερικανική εταιρεία προσθέτει νέες λειτουργίες στα οχήματά της μέσω over-the-air αναβαθμίσεων, οι οποίες τα διατηρούν σύγχρονα και ανταγωνιστικά με έναν οικονομικά αποδοτικό τρόπο.

Στο software engineering επικεντρώνονται και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες-κολοσσοί με χαρακτηριστικό παράδειγμα την General Motors που πλέον προσφέρει στους μηχανικούς λογισμικού εξίσου ανταγωνιστικούς μισθούς με αυτούς που δίνουν οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ