Ποια αυτοκίνητα μπορούν να σε κάνουν ευτυχισμένο- Έρευνα αποκαλύπτει

Οι κατασκευαστές με τους πιο χαρούμενους οδηγούς

Στο φως της δημοσιότητας ήρθε μια νέα έρευνα που αποκαλύπτει τις μάρκες αυτοκινήτου που έχουν τους πιο χαρούμενους και ικανοποιημένους οδηγούς.

Ειδικότερα, μια νέα έρευνα που πραγματοποίησε και δημοσίευσε η αμερικάνικη JD Power έφερε στο φως της δημοσιότητας νέα δεδομένα αναφορικά με την ικανοποίηση των οδηγών σε σχέση με το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούν.

Ανάμεσα στους κατασκευαστές αυτοκινήτου που έρχονται από το πάνω ράφι, στην κατηγορία «Πολυτελή ή high-end αυτοκίνητο» ξεχωρίζει η Porsche καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση. Το ποσοστό των οδηγών που δείχνουν αφοσίωση στη μάρκα (brand loyalty) φτάνει στο 56.8%, ενώ στη δεύτερη θέση της έρευνας που αφορά το κοινό των ΗΠΑ ακολουθεί η Mercedes με 50,5%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην κατηγορία «Πολυτελές ή high-end SUV» τον υψηλότερο δείκτη αφοσίωσης έχει η Volvo με το ποσοστό να φτάνει στο 56,5%, ενώ πολύ κοντά της στη δεύτερη θέση βρίσκεται η BMW με 56,1%.

Στα αυτοκίνητα που απευθύνονται σε ευρύτερο κοινό, η Toyota είναι εκείνη με τους πιο αφοσιωμένους οδηγούς με ποσοστό που φτάνει στο 60% με τον ιαπωνικό κολοσσό να έχει πίσω του τη Honda με 55%.

Αντίστοιχα στα «ευρείας κατανάλωσης» SUVs, η εταιρεία που ξεχωρίζει παίρνοντας την πρώτη θέση στη σχετική λίστα είναι η Subaru, ένας ακόμη κατασκευαστής από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, με τον δείκτη αφοσίωσης να φτάνει στο 61,1%. Πίσω της η Toyota, για μία ακόμη θέση στο «βάθρο» με ποσοστό 60,5%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην κατηγορία pick up αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος στην άλλη μεριά του Ατλαντικού ως προς την ικανοποίηση των οδηγών είναι η Ford με την best seller σειρά F-150 και ποσοστό 64,6%. Δεύτερη και σε αυτή την κατηγορία η Toyota με τον δείκτη των αφοσιωμένων οδηγών της να βρίσκεται στο 60,4%.

Η έρευνα της αμερικάνικης εταιρείας ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια και ενημερώνεται για μία ακόμη φορά. Τα δεδομένα που χρησιμοποιούν οι Αμερικανοί για να καθορίσουν το ποσοστό επικεντρώνονται στο αν ένας κάτοχος αυτοκινήτου αγόρασε ξανά μοντέλο από τον ίδιο κατασκευαστή σε σχέση με το μοντέλο που είχε ήδη στην κατοχή του.

Αυτό τέλος που επισημαίνεται στην έρευνα είναι ότι και τα φετινά στοιχεία δείχνουν μια γενικότερη πτώση στην αφοσίωση των οδηγών σε έναν συγκεκριμένο κατασκευαστή, με την αγορά αυτοκινήτου των ΗΠΑ να ανακάμπτει σιγά-σιγά στα προ κορονοϊού επίπεδα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ