Αντιμέτωπος με σημαντικά ζητήματα τα οποία θα πρέπει να επιλύσει άμεσα έχει βρεθεί ο Βασίλης Οικονόμου.
Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης αλλά και των υποδομών φόρτισης, ανανέωση του στόλου λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ανανέωση του στόλου αυτοκινήτων, κυκλοφοριακό χάος στην Αττική, ΚΤΕΛ, Ταξί, Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, διπλώματα αλλά και ΚΤΕΟ είναι μερικά από τα άμεσα θέματα που πρέπει να ασχοληθεί ο νέος υφπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Βασίλης Οικονόμου.
Το πιο φλέγον θέμα από όλα τα παραπάνω μάλλον είναι ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας για τον οποίο έχουν εκφραστεί διάφορες απόψεις τόσο από συγκοινωνιολόγους όσο και από στελέχη της Τροχαίας και τις επόμενες εβδομάδες ο νέος υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών θα πρέπει να τον δει και να αλλάξει ότι θεωρεί εκείνος ή οι σύμβουλοί του. Το μεγαλύτερο «αγκάθι» στο νέο ΚΟΚ σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει μέχρι σήμερα θεωρείται το νέο όριο ταχύτητας των 30 χλμ./ώρα που κάποιοι το υποστηρίζουν με σθένος και κάποιοι άλλοι έχουν τοποθετηθεί ανοικτά εναντίον του!
BUY NOW
Το δεύτερο μεγάλο θέμα που χρίζει άμεσης επίλυσης αφορά στο νέο διαγωνισμό για την προμήθεια πάνω από 700 καινούριων λεωφορείων με τον οποίο θα ανανεωθεί ριζικά ο παλαιός στόλος των οχημάτων που κινούνται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» είναι δεδομένη ωστόσο όπως και στα προηγούμενα προγράμματα ο νέος υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών θα πρέπει από τώρα να αναζητήσει επιπλέον πόρους για το πρόγραμμα ώστε η πορεία του να είναι ομαλή και να μην καταγραφούν τα προβλήματα με τα οποία βρέθηκαν αντιμέτωποι οι καταναλωτές αλλά και τα νομικά πρόσωπα στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» εξαιτίας της έλλειψης χρημάτων. Την ίδια στιγμή βέβαια θα πρέπει να συνεχιστεί το φιλόδοξο πρόγραμμα εγκατάστασης φορτιστών αλλά και ταχυφοριστών σε όλη την Επικράτεια ώστε να μπορέσει να μπορέσει να λειτουργήσει κυριολεκτικά η ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας.
Επίσης ο κ. Βασίλης Οικονόμου θα πρέπει να ασχοληθεί και με την ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων στην Ελλάδα καθώς κατέχουμε τον γηραιότερο στόλο σε όλη την ΕΕ και κάτι θα πρέπει να γίνει ώστε οι πολίτες να μπορέσουν να αποκτήσουν κάποιο νεότερο πιο ασφαλές αλλά και λιγότερο ρυπογόνο όχημα.
Το κυκλοφοριακό χάος είναι ένα ζήτημα το οποίο δεν αφορά μόνο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αλλά και άλλα συναρμόδια Υπουργεία αλλά σίγουρα θα αποτελέσει ένα θέμα με το οποίο επίσης πρέπει να ασχοληθεί άμεσα ο νέος υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Ο κλάδος των ΚΤΕΛ βρίσκεται αντιμέτωπος με πολλά προβλήματα και τόσο ο νέος όσο και η απερχόμενη υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών θα πρέπει να επιλύσουν σημαντικά ζητήματα μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται τόσο η μετεγκατάσταση του κεντρικού σταθμού ΚΤΕΛ της Αθήνας όσο και η ανανέωση του στόλου των λεωφορείων.
Στα Ταξί τα πράγματα θα λέγαμε ότι είναι «εκρηκτικά» με τους ιδιοκτήτες Ταξί να μην θέλουν να αξιοποιήσουν την επιδότηση «μαμούθ» για την αγορά ηλεκτρικών Ταξί αλλά και την συνεχή επιδίωξη αύξησης του κομίστρου. Επίσης σημαντικά θέματα που χρίζουν άμεσης επίλυσης έχουν προκύψει μεταξύ των ιδιοκτητών Ταξί και των εταιρειών ενοικίασεων ΙΧ με οδηγό.
Τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, η μικροκινητικότητα αλλά και η κυκλοφορία των δίκυκλων ανάμεσα στα αυτοκίνητα επίσης αποτελούν σημαντικά θέματα που χρίζουν άμεσης επίλυσης από το νέο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Επίσης ο τρόπος απόκτησης των Αδειών Οδήγησης, το νέο βιβλίο θεωρίας αλλά και οι γνωστές «παράγκες» έξω από τις Διευθύνσεις Μεταφορών σίγουρα θα αποτελέσουν ένα ακόμη «δύσκολο» θέμα για τον κ. Βασίλη Οικονόμου.
Τέλος η λειτουργία αλλά και ο έλεγχος των ΚΤΕΟ θα βρεθούν στο επίκεντρο των πρώτων συσκέψεων του νέου υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών καθώς και οι φορείς του κλάδου έχουν κάνει λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων του κλάδου αλλά και «περίεργες» μεθόδους...