Η Fiat διανύει μία περίοδο ανανέωσης της γκάμας της, με νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν και νέα μοντέλα, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, που έρχονται.
Και δεν είναι μόνο η νέα εποχή του Multipla που αναμένουμε στα μέσα του 2026, μιας και οι Ιταλοί έχουν κι άλλα μοντέλα στα σκαριά για να μας συστηθούν νωρίτερα. Πάμε να δούμε ακριβώς τι ετοιμάζει η Fiat.
Περιμένουμε λοιπόν ένα fastback μοντέλο, που αναμένεται στους ευρωπαϊκούς δρόμους στο ξεκίνημα του 2026 κι όπως και το Multipla, αναμένεται να έχουν φουτουριστικό στιλ που θα υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα που είδαμε στο Grande Panda, το οποίο έχει προγραμματιστεί να βγει στους δρόμους στις αρχές του 2025.
BUY NOW
Αμφότερα θα έχουν βάση σε άλλα μοντέλα της Stellantis, συγκεκριμένα το Opel Frontera και το Citroën C3 Aircross αντίστοιχα. Επίσης, αμφότερα αποτελούν προϊόντα της φαντασίας του Γάλλου σχεδιαστή François Leboine που από το 2021 ηγείται του σχετικoύ τμήματος της Fiat.
Δεν αναφέραμε τυχαία το Grande Panda, καθώς θα έχουν όπως είπαμε κοινά στοιχεία στο σχεδιαστικό τους DNA. Με χαρακτηριστικές φωτεινές υπογραφές και επιβλητική παρουσία, παρότι οι διαστάσεις θα είναι λίγο-πολύ αντίστοιχες με αυτές των προαναφερθέντων μοντέλων από άλλες μάρκες της Stellantis.
Και αντίστοιχα θα είναι και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Πατώντας στην πλατφόρμα Smart Car που αφορά… «έξυπνα» τόσο αυτοκίνητα πόλης όσο και μεσαία sedan αλλά και συμπαγή SUV. Με αμιγώς ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις για τις ευρωπαϊκές αγορές.
Η EV με ηλεκτροκινητήρα 83 kW (113 hp) και μπαταρία με συνολική χωρητικότητα 44,2 kWh για αυτονομία 300 χιλιομέτρων βάσει κύκλου WLTP αλλά λογικά και μία μεγαλύτερη, που να επιτρέπει μεγαλύτερη αυτονομία για τις κορυφαίες εκδόσεις.
Θα είναι επίσης διαθέσιμες δύο υβριδικές εκδόσεις που θα εξοπλίζονται με 3κύλινδρο υπέρ-τροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων, που θα προσφέρει 100 και 136 άλογα αντίστοιχα, συνεργαζόμενος με ηλεκτροκινητήρα 48 V που θα συνεισφέρει επιπλέον 21 kW (28 ίππους) και 55 Nm ροπής, ενώ θα τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,9 kWh.
Μια διαμόρφωση που θα επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία σε μικρές αποστάσεις, αλλά κυρίως, μειωμένη κατανάλωση στο σύνολο της χρήσης. Όσο για τη μετάδοση, θα αφορά ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCT6.
Μέχρι εδώ όλα ενδιαφέροντα αλλά δίχως αυτό που θα κάνει τη διαφορά γιατί το κρατούσαμε για το τέλος. Το Multipla θα προσφέρεται και με 7θέσια διάταξη, πράγμα που δεν συναντάμε στην αγορά των EV αλλά όπως διαρρέει από την Ιταλία, θα προσφέρεται και σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, ακολουθώντας την επιτυχημένη εμπορική επιλογή της Dacia με το Duster.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ