Όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το ηλεκτρικό hypercar της Porsche, που θα βασιστεί στο πρωτότυπο Mission X και θα αποτελέσει το πλέον θηριώδες αυτοκίνητο παραγωγής του Zuffenhausen, όλων των εποχών.
Οι Γερμανοί καλούνται να αποφασίσουν φέτος αν θα βγάλουν στην παραγωγή το ηλεκτρικό αυτό hypercar, μπαίνοντας στον πειρασμό να καταρρίψουν το ρεκόρ 6:35.183 λεπτών της υβριδικής Mercedes-AMG One στα 20,8 χιλιόμετρα του Nurburgring.
Όμως, αν κρίνουμε από τα λόγια του διευθύνοντος συμβούλου της Porsche, Oliver Blume, ότι “για εμάς είναι μεγάλο κίνητρο να φτιάξουμε το αυτοκίνητο και τα σχόλια [για τη Mission X] ήταν εντυπωσιακά καλά”, τότε μάλλον η εταιρεία κλίνει προς την απόφαση κατασκευής του hypercar που θα συνεχίσει τη “χρυσή γραμμή” των Porsche 959, Carrera GT και 918 Spyder.
BUY NOW
Αν σκεφτούμε ότι η 918 Spyder βγήκε το 2013 με τιμή 780.000 ευρώ, τότε είναι εύκολο να υποθέσουμε ότι το ηλεκτρικό hypercar που θα τη διαδεχθεί θα πλησιάζει ή και θα ξεπερνά το 1 εκατομμύριο ευρώ. Η Rimac Nevera και η Pininfarina Battista, εξάλλου, κοστίζουν πολύ περισσότερο.
Σε περίπτωση, λοιπόν, που παραχθεί, το ηλεκτρικό “τέρας” του Zuffenhausen θα βασιστεί στο πρωτότυπο Mission X που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του εορτασμού των 75 ετών της εταιρείας. Εμπνευσμένο από το σχεδιασμό των πρωτοτύπων του WEC και του LeMans, το Mission X συγκεντρώνει τους ηλεκτροκινητήρες και τη μπαταρία στο κέντρο, πίσω από τα δύο καθίσματα, προκειμένου να πετύχει τη χωροταξία και συμπεριφορά των κεντρομήχανων supercars.
Η αρχιτεκτονική του Mission X είναι τεχνολογίας 900V για υπερταχεία φόρτιση που θα αγγίζει τα 500 kW, και η απόδοση των ηλεκτροκινητήρων του, του χαρίζει αναλογία κιλών ανά ίππο 1:1. Αυτό σημαίνει ότι με συνολικά τρία ηλεκτρικά μοτέρ θα πρέπει να υπολογίζει κανείς ότι θα αποδίδει από 1.500 μέχρι και 1.700 ίππους. Η Porsche δεν έχει δώσει, φυσικά, επίσημα στοιχεία ακόμη.
Αν κρίνουμε από το γεγονός ότι η νέα Porsche Taycan Turbo GΤ που αγγίζει τους 1.034 hp σημειώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,2 δευτερόλεπτα, τότε εύλογα μπορεί κανείς να υποθέσει ότι το hypercar θα την πετυχαίνει σε λιγότερα από 2,0''.
Αν η Porsche όντως αποφασίσει την κατασκευή αυτού του ηλεκτρικού θηρίου, προς το τέλος αυτού του έτους, το νέο της hypercar δεν θα πρέπει να αναμένεται πριν από το 2026.