Ποιες είναι οι πιο συχνές βλάβες των αυτοκινήτων και πόσο κοστίζουν;

Service αυτοκινήτου

Δημοσιεύτηκαν τα νέα αποτελέσματα της έρευνας για τις πιο συχνές βλάβες των αυτοκινήτων, όπου μεταξύ άλλων αποδεικνύεται ότι το κόστος των επισκευών έχει αυξηθεί.

Η έρευνα γίνεται κάθε χρόνο από την CarGarantie, τη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής εγγυήσεων στην Ευρώπη και τα δεδομένα έρχονται από πάνω από 1.000.000 καινούργια και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Στη νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε, τα δεδομένα αφορούν στο 2020.

Το πρώτο στοιχείο που έχει ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι  σχέση με το 2019, το μέσο κόστος των επισκευών του 2020 αυξήθηκε στα 572 ευρώ (+21 ευρώ). Η CarGarantie σημειώνει ότι σε σχέση με το 2016 η αύξηση αγγίζει τα 70 ευρώ, με την τάση αυτή να αναμένεται και τα επόμενα χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Oil Change

Σε ό,τι αφορά τώρα στο ποιες είναι οι πιο συχνές βλάβες που εμφανίζουν τα αυτοκίνητα, τόσο στα καινούργια, όσο και στα μεταχειρισμένα, συχνότερη είναι αυτή του συστήματος τροφοδοσίας (μαζί με το turbo), ενώ αμέσως πιο συχνή είναι το ηλεκτρικό σύστημα. Στην 3η θέση των συχνότερων βλαβών στα καινούργια είναι τα ηλεκτρικά άνεσης, ενώ στα μεταχειρισμένα ο κινητήρας. Η CarGarantie τονίζει ότι δεν υπάρχει διαφοροποίησηστην κατάταξη σε σχέση με του 2019.

Συχνότερες βλάβες (καινούργια αυτοκίνητα, 2020)

  1. Σύστημα τροφοδοσίας (μαζί και με turbo): 20,2%
  2. Ηλεκτρικό σύστημα: 19,6%
  3. Ηλεκτρικά άνεσης: 10,7%
  4. Κινητήρας: 9,3%
  5. Αμάξωμα/Εσωτερικό: 5,6%

Συχνότερες βλάβες (μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, 2020)

  1. Σύστημα τροφοδοσίας (μαζί και με turbo): 19,7%
  2. Ηλεκτρικό σύστημα: 18,3%
  3. Κινητήρας: 10,7%
  4. Ηλεκτρικά άνεσης: 10,3%
  5. Σύστημα ψύξης: 8,6%

Πολύ ενδιαφέρον έχει και το στοιχείο που δείχνει το πότε εμφανίζονται οι βλάβες στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Έτσι, το 29,0% των βλαβών παρουσιάζεται μέσα στα πρώτα 5.000 χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, το 20,6% από τα 5.000 μέχρι τα 10.000 χιλιόμετρα και αμέσως μετά, το 19,4% όταν το αυτοκίνητο έχει διανύσει πάνω από 25.000 χιλιόμετρα.

Τέλος, οι ακριβότερες βλάβες και στα καινούργια και τα μεταχειρισμένα αφορούν στον κινητήρα, αμέσως μετά στο σύστημα τροφοδοσίας και έπονται η μετάδοση στα μεταχειρισμένα και το ηλεκτρικό σύστημα στα καινούργια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολουθήστε το carandmotor.gr για να μαθαίνετε όλα τα ΝΕΑ για το αυτοκίνητο

Δείτε στο carandmotor.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ