Έκπληξη προκαλεί η χώρα στην οποία οι γυναίκες αγοράζουν Ferrari σε σημαντικά μεγαλύτερο βαθμό από οποιοδήποτε άλλο σημείο του κόσμου.
Αναμφίβολα τα μοντέλα της Ferrari ασκούν εξίσου ισχυρή έλξη στα δύο φύλα παρόλο που η πλειοψηφία των πελατών της εταιρείας από το Maranello σε όλο τον κόσμο είναι άντρες.
Συγκεκριμένα, τα δεδομένα δείχνουν ότι το 95% των μοντέλων της Ferrari αγοράζονται παγκοσμίως από άντρες και μόλις το υπόλοιπο 5% έχει ευκατάστατους ιδιοκτήτες γένους θηλυκού.
BUY NOW
Ωστόσο, υπάρχει και μία χώρα όπου οι γυναίκες κάνουν την δική τους «επανάσταση» και αλλάζουν την αναλογία στο καθεστώς ιδιοκτησίας Ferrari σε τέτοιο βαθμό, που η ιταλική εταιρεία αλλά και οι υπόλοιποι κατασκευαστές υπεραυτοκινήτων θα πρέπει να δώσουν σαφώς μεγαλύτερη προσοχή.
Οι γυναίκες, λοιπόν, που φαίνεται να εκφράζουν πιο έμπρακτα τον θαυμασμό τους για τις ιταλικές τετράτροχες δημιουργίες από οποιαδήποτε άλλη εθνικότητα, είναι οι Κινέζες.
Με δεδομένο ότι οι Η.Π.Α. αποτελούν την μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο για τη Ferrari, αυτό το στατιστικό δεδομένο μάλλον αποτελεί έκπληξη για οποιονδήποτε φίλο της ιταλικής εταιρείας, ακόμη ίσως περισσότερο για τους Αμερικανούς και τους Ευρωπαίους.
Ωστόσο, με μπροστάρη την Κίνα, στις ασιατικές αγορές είναι που οι πωλήσεις της Ferrari παρουσιάζουν αύξηση που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ακόμη και εκρηκτική τα τελευταία χρόνια. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι στην Κίνα (μαζί με το Χονγκ Κονγκ και την Ταϊβάν) πωλήθηκαν περίπου 450 Ferrari το 2020, ενώ το 2021 ο αριθμός σχεδόν διπλασιάστηκε φτάνοντας στις 899 μονάδες.
Το 2022, οι πωλήσεις της Ferrari γνώρισαν ξανά εντυπωσιακή άνοδο στην Κίνα με την αύξηση να φτάνει στο 73% και τη χρονιά να κλείνει με 1.552 πωλήσεις. Συγκριτικά, στην Αμερική, όπου οι Η.Π.Α. είναι μακράν η μεγαλύτερη αγορά και επηρεάζει ουσιαστικά τον συνολικό αριθμό των πωλήσεων, η αύξηση έφτασε στο «μόλις» στο 22%, ενώ συνολικά στην Ευρώπη η αύξηση δεν ξεπέρασε το 8%.
Και ενώ στον υπόλοιπο κόσμο οι άντρες κυριαρχούν στις πωλήσεις Ferrari με ποσοστό 95%, στην αχανή αγορά της Κίνας οι γυναίκες δηλώνουν παρούσες με τον πλέον εμφατικό τρόπο. Το ποσοστό των αντρών ιδιοκτητών πέφτει εντυπωσιακά στο 80% που σημαίνει ότι μία στις πέντε Ferrari που πωλήθηκαν πέρσι στην αχανή ασιατική αγορά ανήκει σε γυναίκα.