Ποιες ώρες θα κοστίζει φθηνότερα η φόρτιση των αυτοκινήτων;

charging100

Η υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας αποκάλυψε ότι έχουν τεθεί οι προϋποθέσεις για βέλτιστη χρήση του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας.

To παρών στο συνέδριο αυτό έδωσε και η υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου. Η κ. Σδούκου αναφέρθηκε στα τιμολόγια ρεύματος τα οποία είναι έως και τρεις φορές φθηνότερα κατά τις ώρες της ημέρας που υπάρχει πλεόνασμα παραγωγής (π.χ. τις μεσημβρινές ώρες του καλοκαιριού όποτε κορυφώνεται η παραγωγή των φωτοβολταϊκών). Κάτι ανάλογο προσφέρουν οι προμηθευτές ρεύματος στην Ευρώπη και αυτό πρέπει να εφαρμοστεί και στη χώρα μας, με την επέκταση των έξυπνων μετρητών κατανάλωσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το θεσμικό πλαίσιο για την δυναμική τιμολόγηση είναι ήδη σε ισχύ και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προϋποθέσεις ώστε η αύξηση της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων να συνοδευτεί από τη βέλτιστη χρήση του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας σημείωσε η κ. Σδούκου.

«Η φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων πρέπει να γίνεται όταν οι τιμές είναι χαμηλές και να σταματά όταν η ζήτηση είναι υψηλή. Αυτό μπορεί να γίνει με την ψηφιοποίηση του δικτύου, τους έξυπνους μετρητές και την εισαγωγή δυναμικής τιμολόγησης στους λογαριασμούς ώστε να υπάρχει κίνητρο για τους καταναλωτές να προσαρμόζουν τις ώρες φόρτισης, κάτι που γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Δανία και η Μ. Βρετανία» τόνισε.

Η κ. Σδούκου ανέφερε ότι ο εθνικός ενεργειακός σχεδιασμός προβλέπει ότι το 2030 θα κυκλοφορούν 500.000 ηλεκτρικά οχήματα στους ελληνικούς δρόμους και ότι ο εξηλεκτρισμός των μεταφορών πρέπει να προχωρήσει παράλληλα με το «πρασίνισμα» της παραγωγής ρεύματος ώστε να προκύψει το μέγιστο όφελος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανήγγειλε επίσης ότι πέρα από τις οδικές μεταφορές σχεδιάζεται και το πρώτο ηλεκτρικό φέρι – μπόουτ στην γραμμή Γαλατάς – Πόρος στο πλαίσιο της ένταξης του Πόρου στην πρωτοβουλία GR-eco islands.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ