Το INEOS Grenadier ξεκινά δοκιμές αντοχής στα βάθη του ορυχείου ποτάσας K+S στο Zielitz της κεντρικής Γερμανίας, 1.300 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης, για να αποδείξει τις ικανότητες του σε ακραίες συνθήκες.
Σε ένα τόσο σκληρό και αφιλόξενο περιβάλλον, η εταιρεία του Βρετανού μεγιστάνα Sir Jim Ratcliffe θέλει να αποδείξει ότι το τετρακίνητο και σκληροτράχηλο Grenadier έχει την άρτια αντιδιαβρωτική προστασία χάρη στην ποιότητα της ηλεκτροβαφής, της σφράγιση κεριού στις κοιλότητες και τη βαφή πούδρας στο αμάξωμα.
Πριν από τις δοκιμές αυτές στα έγκατα της γης, η INEOS έχει δοκιμάσει το Grenadier και στο άλλο άκρο: σε βουνοκορφές έως και 2.500 μέτρων, όπως στο διαβόητο βουνό Schockl της Αυστρίας, και σε θερμοκρασίες έως και -35° Κελσίου. Συνολικά, μέχρι στιγμής, το βρετανικό 4x4 έχει συμπληρώσει σχεδόν 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών εξέλιξης.
BUY NOW
Έτσι, η επόμενη πρόκληση που καλείται να αντιμετωπίσει είναι τα σκληρά υπόγεια εδάφη στο εργοστάσιο υδροξειδίου του καλίου (ποτάσας) K+S στο Zielitz, στην κεντρική Γερμανία, όπου του πλούσιο σε αλάτι περιβάλλον επιφυλάσσει ισχυρές διαβρωτικές ιδιότητες για κάθε όχημα.
Περίπου 45.000 τόνοι ακατέργαστου αλατιού εξορύσσονται καθημερινά στις εγκαταστάσεις που καταλαμβάνουν 61 τετραγωνικά χιλιόμετρα, σε βάθος έως και 1.300 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης.
Το Grenadier είναι ένα καθαρόαιμο 4x4, που παραπέμπει στην πρώτη γενιά του Land Rover Defender τόσο σε αισθητική όσο και σε εκτός δρόμου ικανότητες. Η ραχοκοκαλιά του είναι το πλαίσιο τύπου σκάλας με συμπαγείς άξονες δοκών βαρέως τύπου, τα τρία διαφορικά και το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων.
Στο καπό του κρύβει τον υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ BMW 3.0 λίτρων, ειδικά τροποποιημένο για τη χρήση στο Grenadier. Το τελευταίο βγαίνει στις εκδόσεις Grenadier Station Wagon, Quartermaster pick-up και Quartermaster Chassis Cab, που κατασκευάζονται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο στο Hambach - το οποίο η INEOS Automotive απέκτησε τον Ιανουάριο του 2021 και απασχολεί 1.700 εργαζόμενους.