Τα βέλη της κατά τα SUV στρέφει μία ακόμα ευρωπαϊκή πόλη, καταθέτοντας μια πρόταση που έτυχε αποδοκιμασιών.
Ηγετική είναι εδώ και χρόνια η θέση που έχουν τα SUV στον κόσμο των τεσσάρων τροχών, γνωρίζοντας ολοένα και μεγαλύτερη δημοφιλία. Χαρακτηριστικά είναι και τα στοιχεία για το έτος 2023, που δείχνουν ότι από το σύνολο των καινούργιων αυτοκίνητων που ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη, το 51% ήταν SUV.
Τα SUV, ωστόσο, δεν τυγχάνουν της εκτίμησης όλων, με πολλές πόλεις να δείχνουν αποφασισμένες να τα διώξουν από τους δρόμους τους. Μία από αυτές είναι το Παρίσι που πριν από λίγες εβδομάδες ψήφισε υπέρ του τριπλασιασμού των τελών στάθμευσης για τα εν λόγω οχήματα.
BUY NOW
Εχθρικά διακείμενο στα SUV φαίνεται πως είναι και το Μιλάνο το οποίο θεωρεί ότι υπεύθυνα για τις λακκούβες στην πόλη είναι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Πρόκειται για μια άποψη που εκφράστηκε πριν από λίγες ημέρες από τον Marco Mazzei, σύμβουλο του Δημάρχου της πόλης, Giuseppe Sala.
Σύμφωνα με τον Mazzei, για να λυθεί το θέμα των λακκούβων πρέπει «να επιμείνουμε στη δραστική μείωση των αυτοκινήτων και των βαρέων οχημάτων που κυκλοφορούν στην πόλη. Η οδήγηση με ένα SUV ή ένα pick-up που ζυγίζει τόνους δεν είναι η καλύτερη επιλογή για την ποιότητα ζωής. Ζυγίζουν περισσότερο και φθείρουν την άσφαλτο».
Η άποψη του Mazzei έσκασε σαν κεραυνός εν αιθρία, με πολλούς να εκφράζουν τη διαφωνία τους. Ένας από αυτούς ήταν και Marco Bestetti, μέλος του κόμματος «Αδέλφια της Ιταλίας».
«Με τη λογική του Mazzei, τότε για να σταματήσουν οι κλοπές σε καταστήματα, πρέπει αυτά να κλείσουν», ανέφερε χαρακτηριστικά, κατηγορώντας την επιτροπή μεταφορών του δήμου ότι προκειμένου να καμουφλάρει την ανικανότητά της να αποκαταστήσει τις λακκούβες, πετάει το «μπαλάκι» στους πολίτες.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ