Αυτή είναι η πόλη που κηρύσσει πόλεμο στα SUV -Τι απαγόρευσε αυστηρά

κίνηση στον δρόμο

Ανεπιθύμητα γίνονται τα SUV σε όλες και περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις, οι οποίες δείχνουν αποφασισμένες να εμποδίσουν την κυκλοφορία τους.

Πληθαίνουν συνεχώς οι πόλεις που είναι εχθρικά διακείμενες προς τα SUV, θέλοντας να τα εκδιώξουν από τους κόλπους τους, μιας και θεωρούν ότι αυτά συνιστούν απειλή για το κλίμα.

Η τελευταία ευρωπαϊκη πόλη που κηρύσσει πόλεμο στα συγκεκριμένα οχήματα, τα οποία αυξάνουν συνεχώς τη δημοφιλία τους, είναι το Εδιμβούργο. Ειδικότερα, προ ολίγων εβδομάδων το δημοτικό συμβούλιο της πρωτεύουσας της Σκωτίας ψήφισε την απαγόρευση διαφημίσεων για SUV, όπως και για εταιρείες ορυκτών καυσίμων, αεροπορικές εταιρείες, και κρουαζιερόπλοια.

Σύμφωνα με το δημοτικό συμβούλιο, πρόκειται για μια ιστορική δράση που προωθεί την προσπάθεια για αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Επισημαίνει δε ότι για να επιτευχθούν οι κλιματικοί στόχοι, πρέπει να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο η κοινωνία αντιλαμβάνεται την επιτυχία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
suv στους δρόμους

«Η διαφημιστική βιομηχανία παίζει σημαντικό ρόλο στην προώθηση συμπεριφορών που είναι φιλικές προς το περιβάλλον και μειώνουν τις εκπομπές άνθρακα. Αντίθετα, η προώθηση προϊόντων που έχουν υψηλό αποτύπωμα άνθρακα είναι ασύμβατη με τους στόχους για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών».

Το Forbes αναφέρει ότι η απαγόρευση διαφημίσεων για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες με υψηλές εκπομπές ρύπων, ακολουθούν τα βήματα των ενεργειών που είχαν γίνει τις δεκαετίες του 1990 και το 2000 για την απαγόρευση προβολής διαφημίσεων που σχετίζονταν με τα τσιγάρα.

Θυμίζουμε ότι τα SUV έχουν γίνει ανεπιθύμητα και στο Παρίσι, το οποίο αποφάσισε να τριπλασιάσει τα τέλη στάθμευσης για τα εν λόγω οχήματα, μετά και από τη σύμφωνη γνώμη των κατοίκων σε σχετικό δημοψήφισμα.

παρκαρισμένα αυτοκίνητα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο Παρίσι τα υψηλότερα τέλη στάθμευσης ισχύουν για τα SUV που ζυγίζουν πάνω από 1,6 τόνους και κινούνται από υβριδική τεχνολογία ή αποκλειστικά από θερμικό κινητήρα, όπως επίσης και για τα ηλεκτρικά με βάρος πάνω από 2 τόνους.

Σύμφωνα με την Δήμαρχο της «Πόλης του Φωτός» οι Παριζιάνοι έκαναν μια ξεκάθαρη επιλογή, και θα ακολουθήσουν και άλλες πόλεις.

Ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας έχει αναφέρει ότι η στροφή προς τα βαρύτερα και λιγότερο αποδοτικά όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου συμβατικά αυτοκίνητα, οδηγεί σε αύξηση της ζήτησης πετρελαίου και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, κάτι το οποίο εκτροχιάζει τα σχέδια για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ