Η δεύτερη γενιά του 3008 αποτελεί το μοντέλο-ορόσημο στη σύγχρονη ιστορία της Peugeot, μιας και αναβάθμισε την εικόνα του brand και προλείανε το έδαφος για την άφιξη των νέων, επιτυχημένων μοντέλων της.
Η Peugeot έχει ιστορία πάνω από 120 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων και δικαίως θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες αυτοκινητοβιομηχανίες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Παρότι έχει παρουσιάσει μια σειρά από πολλά εμπορικά μοντέλα, όπως το 106 που αποτέλεσε λαμπρή συνέχεια του 205 (ειδικά στις εκδόσεις Rallye και Gti), το 206 με την καινοτόμα έκδοση CC ή το 306, το αυτοκίνητο που θα άλλαζε όλη την τροπή της ιστορίας της Peugeot παρουσιάστηκε το 2016. Το 3008 έφερε αλλαγή νοοτροπίας στην κατασκευή αυτοκινήτων από την Peugeot, μπολιάζοντάς το με μία premium αύρα που πηγάζει από την ξεχωριστή και εκλεπτυσμένη εικόνα του σε όλους τομείς.
BUY NOW
Το 3008 τηρούσε κάθε κώδικα ενός SUV: είχε μεγάλους τροχούς, αυξημένο ύψος από το έδαφος, μεγάλο καπό πάνω από ένα τονισμένο ρύγχος με μεγάλη γρίλια. Το επίτευγμα του σχεδιαστικού κέντρου στο Παρίσι, ωστόσο, είναι όλος αυτός ο δυναμισμός του να συνδυάζεται, με έναν αρμονικό τρόπο, με μια σχεδιαστική λεπτότητα.
Η αλλαγή στρατηγικής που πραγματοποίησε η Peugeot με αιχμή του δόρατος το 3008, επηρέασε ολοκληρωτικά την γκάμα της, με τα νεότερα μοντέλα να ενισχύουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν στις κατηγορίες που ανήκουν. Επιπλέον, η εκσυγχρονισμένη γραμμή παραγωγής, οι ακριβές “λύσεις” στα μηχανικά μέρη και οι πολυβραβευμένοι κινητήρες που εφοδιάζουν τα μοντέλα της, τονίζουν ακόμα πιο πολύ την προσοχή που έχει δοθεί στην κατασκευή τους.
Το νέο Peugeot 3008 διατίθεται με θερμικούς κινητήρες που επιτυγχάνουν χαμηλές εκπομπές CO2, από 129 γρ./χλμ.. Στα μοτέρ βενζίνης συναντούμε τον 3κύλινδρο 1.2 PureTech των 130 ίππων και στην πετρελαιοκίνητη γκάμα τον 4κύλινδρο 1.5 BlueHDi των 130 ίππων. Και οι δύο εκδόσεις κινητήρα μπορούν να συνδυαστούν με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή 8άρι αυτόματο. Ενισχύοντας το τεχνολογικό υπόβαθρο του 3008, η Peugeot δίνει τη δυνατότητα επιλογής και ενός plug in υβριδικού συστήματος με ισχύ έως 300 άλογα.
Σα βάση χρησιμοποιείται ο 1.6 τούρμπο βενζινοκινητήρας του Ομίλου Stellantis και δύο ή ένα ηλεκτρομοτέρ. Στην περίπτωση της τετρακίνητης έκδοσης HYBRID4 300 e-EAT8, το μοτέρ εσωτερικής καύσης αποδίδει 200 άλογα, συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 300 ίππους: Ο ένας από τους ηλεκτροκινητήρες βρίσκεται στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110 ίππους και ο δεύτερος τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με απόδοση 112 ίππων.
Η λειτουργία 4WD, επίσης διαθέσιμη με πρόγραμμα Electric, επιτρέπει βελτιωμένη πρόσφυση στην άσφαλτο ή σε δύσβατα εδάφη. Το αποτέλεσμα είναι η όσο το δυνατόν υψηλότερη πρόσφυση: είτε σε βρεγμένους, λασπωμένους, χιονισμένους δρόμους, είτε σε στροφές, η δύναμη κατανέμεται ηλεκτρονικά και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.
H συγκεκριμένη ισχυρότερη έκδοση του 3008 επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,9 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα στα 235 χλμ./ώρα, εκπέμπει 30 γρ./χλμ. CO2 με μέση κατανάλωση στα 1,3 λτ./100 χλμ. και μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 59 χιλιόμετρα. Για όσους επιλέξουν τη 2κίνητη εκδοχή του plug in υβριδικού 3008, η συνδυαστική ισχύς τοποθετείται στα 225 άλογα με την ύπαρξη τους ενός ηλεκτροκινητήρα να εξασφαλίζει εξίσου χαμηλούς ρύπους και κατανάλωση (31 γρ./χλμ. CO2, 1,3 λτ./100 χλμ., 56 χλμ. αυτονομία με ηλεκτρισμό, τελική ταχύτητα στα 225 χλμ./ώρα).
Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών. Στον στάνταρ εξοπλισμό ένας μονοφασικός φορτιστή 3,7 kW και προαιρετικά ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW. Η μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητας φόρτισής της.