Δείτε την Bugatti Chiron Super Sport των 1.600 ίππων να «σπάει» το δυναμόμετρο (Video)

Bugatti Chiron Super Sport Dyno

Η διαδικασία της δυναμομέτρησης μιας θηριώδους Bugatti είναι μια εμπειρία από μόνη της, ειδικά αν πρόκειται για την εντυπωσιακή Chiron Super Sport.

Αν και πολλοί ιδιωτικοί οίκοι έχουν τοποθετήσει τη Chiron στον πάγκο δοκιμών τους, το δυναμόμετρο της Bugatti, ένα από τα πλέον προηγμένα του κόσμου, έχει τη δυνατότητα προσομοίωσης ταχύτητας μέχρι και 480 km/h - αντέχοντας σε πανίσχυρες δυνάμεις. Αν σας φαίνεται υπερβολικός ο αριθμός, πρέπει να γνωρίζετε ότι η τελική ταχύτητα της Chiron είναι 440 km/h, και μάλιστα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στον αριθμό αυτόν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να πάρετε μια ιδέα για τις δυνάμεις που πρέπει να αντέξει το δυναμόμετρο, αρκεί να σας πούμε ότι με ταχύτητα 420 km/h οι τροχοί του αυτοκινήτου περιστρέφονται 50 φορές το δευτερόλεπτο, και αναπτύσσουν δυνάμεις που αγγίζουν τα 4.000 g. Σε αυτή την ταχύτητα, λέει η Bugatti, η βαλβίδα του αέρα των ελαστικών ζυγίζει 55 κιλά.

Ακόμη: δεδομένου ότι η Chiron Super Sport παράγει πάνω από 1.600 ίππους με τον κινητήρα W16 των 8.0 λίτρων, το δυνανόμετρο διαθέτει 20 υπερηψηλής αντοχής μεγάλες βίδες στο δάπεδό του, οι οποίες συνδέονται σε ειδικές μεταλλικές πλάκες που τοποθετούνται στο κάτω μέρος του δαπέδου του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθεμία από τις πλάκες αυτές δένεται σταυρωτά με τις διπλανές της με αλυσίδα επίσης πολύ υψηλής αντοχής, η οποία στην άκρη της είναι συνδεδεμένη με το δάπεδο. Το όλο σύστημα ασφάλισης του αυτοκινήτου πρέπει να αντέχει δυνάμεις 24 τόνων, ώστε οι τροχοί του να εφάπτονται διαρκώς όσο χρειάζεται με το δάπεδο.

Οι κυλιόμενοι κύλινδροι του δυναμόμετρου της Bugatti για τον εμπρός και τον πίσω άξονα συνδέονται, ώστε να προσομοιώνουν καλύτερα τις συνθήκες του δρόμου και να μειώνουν τις ολισθήσεις, τις ταλαντώσεις και την απώλεια απόδοσης. Τα ελαστικά θερμαίνονται λιγότερο, κι έτσι υπάρχει η δυνατότητα δοκιμών με ακόμη υψηλότερες τελικές ταχύτητες. Και φυσικά, έτσι οι κύλινδροι αντέχουν σε ακόμη μεγαλύτερες δυνάμεις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μόνος του ο μηχανισμός των κυλίδρων που πατά το αυτοκίνητο ζυγίζει 3,5 τόνους, ενώ η μάζα του που περιστρέφεται ζυγίζει 720 κιλά. Η μέγιστη δύναμη επιβράδυνσης των κυλίνδρων φτάνει τους 1.609 ίππους. Για τη λειτουργία και την ψύξη του κινητήρα (όπως και του δυνανόμετρου) απαιτούνται ανεμιστήρες που διοχετεύουν 300.000 κυβικά μέτρα αέρα την ώρα.

Έτσι, η Bugatti Chiron ήταν σε θέση να ξεδιπλώσει την πλήρη ισχύ των 1.618 ίππων και των 1.600 Nm ροπής της, χωρίς κανέναν απολύτως συμβιβασμό και με απόλυτη ασφάλεια και άνεση χάρη στο εντυπωσιακό και άκρως προηγμένο δυναμόμετρο της Bugatti - που μπορείτε να δείτε στο παρακάτω video.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ