Η Tesla έχει αποδείξει ότι μπορεί να επέμβει στο λογισμικό, αλλάζοντας τις παραμέτρους, ώστε να αυξηθεί η καθαρή χωρητικότητα της μπαταρίας των μοντέλων της και η αυτονομία έως 100 χλμ.
Αρκεί λοιπόν μια απλή ενημέρωση, η οποία περιλαμβάνει το σύστημα μετάδοσης, τη διαχείριση και την απόδοση. Ο Elon Musk υπόσχεται ότι είναι εφικτή η τροποποίηση της λειτουργίας των κυψελών. Είναι «κρυφό μυστικό» πως όλες οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα, από αυτή που είναι στην πραγματικότητα διαθέσιμη.
Ο λόγος είναι η διατήρηση της υγείας της για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αφού έτσι προστατεύονται τα κύτταρα που την αποτελούν. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, στο Model Y που έχει την κίνηση στον πίσω άξονα και εξοπλίζεται με μπαταρία λιθίου-φωσφορικού σιδήρου (LFP), οι ιδιοκτήτες του μπορούν να προμηθευτούν ένα update στο λογισμικό, το οποίο αυξάνει τη χωρητικότητά της και συνεπώς την αυτονομία έως 100 χιλιόμετρα περίπου.
BUY NOW
Σημαντική αναβάθμιση (γύρω στο 20%), από την στιγμή που επί του παρόντος αυτή είναι μόλις… 455 χιλιόμετρα. Βέβαια, όπως προαναφέραμε, βασική προϋπόθεση είναι το αυτοκίνητο να εφοδιάζεται με την μπαταρία που είπαμε, διότι τα υπόλοιπα μοντέλα με εξαίρεση το Model 3 RWD (πίσω κίνηση), χρησιμοποιούν διαφορετική.
Η Tesla βρίσκεται ένα βήμα λίγο πριν την τελική έγκριση του προϊόντος. Μόλις διασφαλιστεί ότι όλες οι επεμβάσεις πληρούν τους κανονισμούς, θα το διαθέσει στην αγορά. Το κόστος της ενημέρωσης του λογισμικού, αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 1.400 και 1.800 ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ