Έτσι μετατρέπεις μια Vespa σε ηλεκτρική σε μόλις 4 ώρες

vespa ev

Αν και κυκλοφορούν ήδη στην αγορά αρκετά ηλεκτρικά scooters και μερικά που παραπέμπουν εμφανισιακά στην αειθαλή Vespa, υπάρχουν ακόμα πολλά δίτροχα που χρησιμοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Εφόσον έχετε στην κατοχή σας ένα από αυτά τα εμβληματικά μηχανάκια και θέλετε να τα κάνετε ηλεκτρικά, το Retrokit της ομώνυμης startup εταιρείας, μπορεί να είναι αυτό που ψάχνατε.

Αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 7.000 watt, ο οποίος αντικαθιστά τον παλιό βενζινοκινητήρα και μια αφαιρούμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 2.350 Wh, που τοποθετείται στη θέση του ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα.

vespa ev b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ενδιαφέρον kit περιλαμβάνει προαιρετικά σύστημα φωτισμού με LED και γκάζι. Το σύστημα φρένων και οι τροχοί παραμένουν ως έχουν. Καμία άλλη αλλαγή δεν είναι απαραίτητη. Σύμφωνα με τους εμπνευστές αυτής της ιδέας, η όλη διαδικασία διαρκεί μονάχα 4 ώρες.

Οι εκδόσεις του Retrokit είναι δύο. Η μία αποδίδει όσο η Vespa των 50 κ.εκ. και η άλλη όσο εκείνη των 125 κ.εκ., χωρίς να χρειάζονται ο συμπλέκτης και οι ταχύτητες. Αμφότερες παράγουν 28 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. και έχουν διαφορετικές λειτουργίες Eco, Drive και Sport. Στην πρώτη επιλογή, η αυτονομία φτάνει έως τα 82 χιλιόμετρα. Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται σε 4 ώρες.

vespa ev c

Η διαφορά βρίσκεται στην τελική ταχύτητα. Στο kit των 50 κ.εκ. περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 45 χλμ./ώρα, ενώ η μεγαλύτερη των 125 κ.εκ. ξεπερνά τα 80 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του επίσης όλες τις πληροφορίες (ταχύτητα, αυτονομία, ποσοστό μπαταρίας, πρόγραμμα λειτουργίας) μέσω μιας ψηφιακής οθόνης, που μπαίνει στο τιμόνι. Η τελευταία διατίθεται σε στρογγυλό, οβάλ ή ορθογώνιο σχήμα.

Όπως λέει και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Retrokit, Alex Leardini, στο παρακάτω video, η τιμή του εν λόγω kit ξεκινά από 3.400 ευρώ περίπου και αποστέλλεται αεροπορικώς σε όλο τον κόσμο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ