Πώς θα ήταν ένα SUV της Toyota δια χειρός Gazoo Racing

Toyota GR Crown Sport render

Με βάση το Crossover -που δεν πωλείται στη χώρα μας- Toyota Crown, ένας ιδιώτης σχεδιαστής προσπάθησε να φανταστεί ένα SUV των Ιαπώνων με τη μετρατροπή από τον σπορ και αγωνιστικό βραχίονα GR.

Το σχέδιο του Toyota Crown που βλέπετε, το οποίο έχει εμπνευστεί ο ψηφιακός καλλιτέχνης με το ψευδώνυμο Theottle, μπορεί πάντως να μην είναι μόνο αποκύημα της φαντασίας του τελευταίου. Κυκλοφορούν ήδη φήμες ότι η Toyota Gazoo Racing εργάζεται πάνω σε μια έκδοση υψηλής απόδοσης της Crossover εκδοχής του Crown.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέχρι να δούμε μια τέτοια εργοστασιακή παραλλαγή, και αν τη δούμε, ο Theottle παρουσίασε τις ψηφιακές εικόνες της δικής του φαντασίας - δείχνοντας να συνδυάζει τα χαρακτηριστικά και τη σιλουέτα ενός hot-hatch με την εικόνα της εκρηκτικής Ferrari Purosangue.

Εξάλλου, πολλοί έχουν παρομοιάσει το Crown Sport με μια φθηνή Purosangue από την Ιαπωνία, λόγω ορισμένων ομοιοτήτων στον εξωτερικό σχεδιασμό. Συνεπώς, αυτό το -ομολογουμένως καλαίσθητο- ψηφιακό σχέδιο θα μπορούσε να είναι η πιο κοντινή προσέγγιση σε μια Purosangue αγωνιστικών προδιαγραφών.

Παράλληλα, ο καλλιτέχνης «δανείστηκε» τον μπροστινό προφυλακτήρα και τα φτερά από το φρεσκαρισμένο Toyota GR Yaris. Οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί δείχνουν να ταιριάζουν στο Crown SUV, ενώ ένα ζευγάρι πλευρικές γρίλιες προσθέτει μια επιπλέον πινελιά επιθετικότητας.

Την ίδια στιγμή, από την Toyota GR Corolla δανείζεται ο σχεδιαστής τα φαρδύτερα φτερά, τα οποία καλύπτουν τις καινούριες ζάντες αλουμινίου με κόκκινες δαγκάνες φρένων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πιο πίσω, η τεράστια πτέρυγα που πρόσθεσε ο σχεδιαστής στο άνω μέρος της πίσω πόρτας δεν φαίνεται σαν κάτι που θα λάμβανε ποτέ το πράσινο φως για παραγωγή. Αντίθετα, θα μπορούσε να περάσει ο ιδιαίτερος διαχύτης, το φως φρένων τύπου F1 και οι διπλές απολήξεις εξάτμισης που είναι ενσωματωμένες στον αναθεωρημένο πίσω προφυλακτήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για τις μηχανικές προδιαγραφές μιας τέτοιας έκδοσης GR Crown Sport, προς το παρόν η πιο ισχυρή επιλογή κινητήρα είναι της Plug-in υβριδικής έκδοσης (PHEV) που αποδίδει 302 ίππους και στους τέσσερις τροχούς, χάρη στην ηλεκτρική τετρακίνηση E-Four. Αυτό που απομένει να δούμε στο μέλλον είναι αν η Toyota έχει στα πλάνα της ένα τέτοιο hot-SUV.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ