Πώς θα ήταν σήμερα μια αναβίωση του θρυλικού Renault 5 Turbo

Renault 5 Turbo render

Το R5 Turbo ήταν ένα από τα όνειρα της δεκαετίας του 1980 από τη γαλλική εταιρεία, ένα μικρό σπορ αυτοκίνητο με μεθυστική εμφάνιση και συγκλονιστικές αγωνιστικές περγαμηνές. Πώς θα ήταν μια σύγχρονη εκδοχή του;

Η παρουσίαση του νέου, ηλεκτρικού πια Renault 5, και η επερχόμενη αναβίωση του Renault 4 και του Twingo, έχουν εξάψει τη φαντασία ιδιωτών σχεδιαστών, που παρουσιάζουν όλο και περισσότερες νεο-ρετρό προτάσεις - σχέδια βγαλμένα από το ένδοξο παρελθόν της γαλλικής εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο Renault 5 δεν διαθέτει εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης, ούτε καν ως μέρος ενός υβριδικού συστήματος. Επιπλέον, ο γαλλικός όμιλος ετοιμάζει μια κορυφαία σπορ έκδοση επιδόσεων του νέου της ηλεκτρικού citycar: το Alpine A290, που θα αποδίδει 290 ίππους.

Τι θα συνέβαινε, όμως, αν αναβίωνε και το μυθικό Renault 5 Turbo; Πολλοί πιστεύουν ότι κάτι τέτοιο θα είχε συγκλονιστική απήχηση, ενδεχομένως και εμπορική επιτυχία. Ένας από αυτούς είναι και ο σχεδιαστής Patrick Pieper, που φιλοτέχνησε τα ψηφιακά σχέδια που βλέπετε για μια σύγχρονη εκδοσή του γαλλικού hot-hatch των 80s.

Ο Pieper άντλησε την έμπνευσή του από τις γραμμές του αρχόεγονου R5 Turbo, και διατήρησε ίδια τη φιλοσοφία πολλών σημείων του αυτοκινήτου - όπως των τετράγωνων εμπρός φωτιστικών σωμάτων, που είναι πλέον LED, αλλά και των πίσω που συνδέονται τώρα με μια LED λεπτή κόκκινης γραμμή, στο πνεύμα της εποχής μας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα φτερά παραμένουν φουσκωμένα, ενώ οι πόρτες έχουν αυτοκόλλητα 'Turbo2' και οι τροχοί είναι σχεδιασμένοι με ρετρό παραπομπές. Παρότι δεν υπάρχει πια θερμικός κινητήρες στην ουρά του αυτοκινήτου, οι μεγάλοι αεραγωγοί των θόλων των πίσω τροχών παραμένουν - εξάλλου, αυτό ήταν ένα από τα πιο εμβληματικά στοιχεία της εμφάνισης του παλιού R5 Turbo.

Οι αναλογές, η φόρμα των τριών θυρών και οι διαστάσεις παραμένουν ίδιες, και η αναγέννηση του R5 Turbo συνοδεύεται από όνειρα για έναν κλασσικό Turbo κινητήρα βενζίνης άνω των 200 ίππων, έστω και με ήπιας μορφής υβριδική υποβοήθηση. Και βεβαίως από 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ