Πώς θα ήταν αν ξαναζούσε ο θρύλος του Nissan 200SX

Nissan 500SX render

To Nissan 200SX υπήρξε ένα από τα εμβληματικότερα sportscars των 1980s, και μάλλον δεν είμαστε οι μόνοι που θα θέλαμε να ξαναγυρίσει στη ζωή. Ένας ιδιώτης σχεδιαστής παρουσίασε την πρότασή του.

Η δημιουργία του Valentin Komkov, που δημοσιεύτηκε στο Behance, αποτελεί μια σύγχρονη ερμηνεία του Nissan 200SX, που σε άλλες χώρες είχε την ονομασία 180SX ή 240SX (στις ΗΠΑ) ή Silvia (στην Ιαπωνία).

To αρχέγονο Nissan 200SX
To αρχέγονο Nissan 200SX
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι βασισμένη στα μυθικά σχεδιαστικά στοιχεία του ιαπωνικού sportscar, με κυριότερo τους pop-up εμπρός προβολείς που χαρακτήρισαν μια ολόκληρη εποχή της αυτοκίνησης. Ο ίδιος ο Komkov αποκαλεί το σχέδιό του «ένα ερωτικό γράμμα στην ιαπωνική αυτοκινητιστική τέχνη, συγχωνεύοντας το old-school πνεύμα με τις σύγχρονες τάσεις και τις καθαρές σχεδιαστικές γραμμές».

Η ψηφιακή πρόταση του σχεδιαστή διατηρεί τη φιλοσοφία και σιλουέτα του 200SX, όπως φυσικά και τους αναδυόμενους προβολείς - αλλά πλέον σε πολύ μικρότερο μέγεθος με LED προβολείς, ώστε να πληρούν, θεωρητικά, τους σύγχρονους κανονισμούς ασφαλείας (στο τομέα της προστασίας των πεζών).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι μαύρες κολόνες, που επίσης χαρακτήριζαν και τον πρόγονο, βοηθούν στη δημιουργία της αίσθησης «αιωρούμενης» οροφής, δίνοντας την πιο κοντινή οπτική αναφορά στο αρχικό μοντέλο. Τα διογκωμένα φτερά και στους τέσσερις τροχούς ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Κατά τα άλλα, στο σχέδιο του Komkov, οι απολήξεις της εξάτμισης είναι ομαλά ενσωματωμένες στον πίσω διαχύτη, ενώ στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει το σύστημα που ο σχεδιαστής αποκαλεί «Drift LiDAR».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Komkov έχει ονομάσει το σχέδιό του 500SX διότι θεωρεί ότι σε αυτό το αυτοκίνητο ταιριάζει ένας κινητήρας V8 5.0 λίτρων - στο πλαίσιο των ονομασιών που επιλέγει η Nissan για τα σπορ αυτοκίνητά της, που υποδηλώνουν τον κυβισμό του κινητήρα.

Η Nissan διαθέτει ήδη έναν V8 5.0 λίτρων, που αποδίδει 390 ίππους και 500 Nm ροπής, όμως υπάρχει ένα πρόβλημα: η ιαπωνική εταιρεία δεν θα μπορούσε με το SX να επισκιάσει το Z, και οποιοδήποτε νέο SX θα έπρεπε να έχει μικρότερο κινητήρα. Η πιο λογική επιλογή θα ήταν ο 3.0 V6 VR30 από το νέο Z, με χαμηλότερη ισχύ και ένα πιθανό όνομα 300SX.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ