Πώς θα μπορούσε να ήταν ένα νέο Fiat Multipla

Fiat Multipla render

Η κατηγορία των MPV έχει σχεδόν εξαϋλωθεί από την επέλαση των Crossover/SUV, αλλά στην Ιταλία υπάρχει φημολογία ότι η Fiat εξετάζει να επαναφέρει στη ζωή το Multipla μετά από χρόνια.

Μέσα στο γενικότερο αναβρασμό της πλήρους ανανέωσης, αποκλειστικά με ηλεκτρικά μοντέλα, της γκάμας της Fiat υπό τον όμιλο Stellantis, βρίσκει τη θέση της και η φημολογία για μια ενδεχόμενη νέα γενιά του θρυλικού Multipla.Η πρώτη γενιά του ιταλικού MPV είχε διχάσει τους φίλους της αυτοκίνησης με την πολύ ιδιαίτερη αισθητική του. Ορισμένοι το έβρισκαν απλώς άσχημο, όμως υπήρχαν και πολλοί που έλκονταν από τον σχεδιασμό του. Σε κάθε περίπτωση, δεν ήταν ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H πρώτη γενιά του Fiat Multipla
H πρώτη γενιά του Fiat Multipla

Γι' αυτό το λόγο, άλλωστε, αναδύθηκαν τώρα και φήμες σχετικά με την επιστροφή του, με μια νέα ηλεκτρική γενιά, στη νέα γκάμα της Fiat. Και οι φήμες εντάθηκαν τις τελευταίες μέρες χάρη και σε ένα νέο ανεπίσημο ψηφιακό σχέδιο που δημιούργησε ο ιδιώτης, ειδικός του CGI Pol Santos.

To ανεπίσημο σχέδιο του Pol Santos για την ενδεχόμενη εμφάνιση του νέου Fiat Multipa
To ανεπίσημο σχέδιο του Pol Santos για την ενδεχόμενη εμφάνιση του νέου Fiat Multipa

Το σχέδιο αυτό απεικονίζει το νέο Multipa όπως το φαντάζεται ο Santos. Φυσικά βασίζεται αισθητικά στο πρωτότυπο Fiat Centoventi που δημιούργησαν οι σχεδιαστές στο Τορίνο και αποκάλυψε η ιταλική εταιρεία πρόσφατα, ανοίγοντας τους σχεδιαστικούς ορίζοντες της νέας της γκάμας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν τυχόν το Multipa επιστρέψει, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό - καθώς ο CEO της Fiat, Olivier Francois, έχει επιβεβαιώσει ότι πλέον η ιταλική εταιρεία θα αφοσιωθεί αποκλειστικά στην εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων με προσιτή τιμή για όλους, με στόχο να αποτελέσει την «Tesla του φτωχού».

Παλαιότερο ανεπίσημο σχέδιο από ιδιώτη σχεδιαστή, για ένα νέο Fiat Multipa (2019)
Παλαιότερο ανεπίσημο σχέδιο από ιδιώτη σχεδιαστή, για ένα νέο Fiat Multipa (2019)

Κατά συνέπεια, ένα νέο Multipla EV θα μπορούσε να βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Small του ομίλου Stellantis και να έχει μπαταρία μεγέθους 60 ως 80 kWh, που θα του προσέδιδε αυτονομία της τάξης των 500 χιλιομέτρων στον ρεαλιστικό κύκλο WLTP.

Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία ένδειξη για ενδεχόμενη αναβίωση του Multipla από τη Fiat. Ενώ δεν αποκλείεται, φυσικά, να χρησιμοποιηθεί το δημοφιλές αυτό όνομα του παρελθόντος για ένα διαφορετικού τύπου αυτοκινήτου -Crossover ή SUV, φυσικά- από την εταιρεία του Τορίνου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ