Η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW ανακοινώνει τις τιμές διάθεσης της κορυφαίας BMW M2.
Η νέα BMW M2 εξελίσσει στο επόμενο επίπεδο τη φιλοσοφία του συστήματος μετάδοσης κίνησης, που περιλαμβάνει έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (προαιρετικά) και την κλασική κίνηση στους πίσω τροχούς.
Η αναβαθμισμένη εκδοχή του 3λιτρου βενζινοκινητήρα που προορίζεται για τη νέα έκδοση του σπορ μοντέλου υψηλών επιδόσεων δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στη γραμμική απόδοση ισχύος, που διατηρείται μέχρι τα υψηλότερα κλιμάκια του εύρους στροφών της μονάδας κίνησης και αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα των μοντέλων M.
BUY NOW
Σε εκδόσεις της νέας BMW M2 με το προαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, η μέγιστη ροπή παραμένει στα 550 Nm. Όταν η ισχύς του εξακύλινδρου μεταφέρεται στους τροχούς μέσω του στάνταρ οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic, η ροπή φτάνει τα 600 Nm. Η αυξημένη μέγιστη ισχύ των 353 kW/480 hp του κινητήρα αποδίδεται στις 6.250 σ.α.λ., ενώ το όριο περιστροφής του φτάνει τις 7.200 σ.α.λ.
Για να μπορούν οι οδηγοί να εξερευνήσουν τα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα με ακόμη μεγαλύτερη ένταση, έχουν γίνει περαιτέρω βελτιώσεις στη χαρτογράφηση και την απόκριση του γκαζιού σε όλα τα drive modes που μπορούν να επιλεγούν μέσω του μενού M Setup. Ως αποτέλεσμα, η νέα BMW M2 ανταποκρίνεται αισθητά πιο γρήγορα στις εντολές του οδηγού για επιτάχυνση, τόσο με το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic, όσο και με το προαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η βελτιωμένη απόδοση ισχύος του κινητήρα της νέας BMW M2 βασίζεται στο εξαιρετικά υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο που διαθέτει. Ο 3λιτρος κινητήρας της διαφέρει από εκείνον που χρησιμοποιούν οι BMW M3/BMW M4 σε μερικές μόνο λεπτομέρειες. Η αυξημένη μέγιστη ισχύς της νέας BMW M2 ενισχύει τις αξιώσεις της για μία ηγετική θέση στην κατηγορία compact αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Επιπλέον, πετυχαίνει τώρα ισοδύναμες τιμές ισχύος με τις χειροκίνητες εκδόσεις της νέας BMW M3 Sedan και της νέας BMW M4 Coupé.
Εκτός από τους δύο mono-scroll υπερσυμπιεστές, το έμμεσο intercooler και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate, η τεχνολογία M TwinPower Turbo του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα περιλαμβάνει επίσης σύστημα ψεκασμού υψηλής ακρίβειας, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων VALVETRONIC και πλήρως μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων Double-VANOS. Ο κινητήρας διαθέτει επίσης μια σειρά από τεχνολογίες που υιοθετούνται στους αγώνες, με τον αντίκτυπό τους να γίνεται άμεσα διακριτός χάρη στην αστραπιαία απόκριση, την ικανότητα του κινητήρα να ανεβάζει απρόσκοπτα στροφές και την υψηλή του απόδοση κατά την οδήγηση σε πίστα. Αυτές οι τεχνολογίες περιλαμβάνουν έναν εξαιρετικά άκαμπτο στροφαλοθάλαμο σε σχεδίαση "closed-deck" χωρίς χιτώνια, έναν σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα χαμηλού βάρους, διάμετρο κυλίνδρων με επίστρωση σιδήρου μέσω ψεκασμού με ηλεκτρικό τόξο και πυρήνα κυλινδροκεφαλής κατασκευασμένο με χρήση τεχνικών τρισδιάστατης εκτύπωσης.
Όποιο είδος κιβωτίου ταχυτήτων και αν επιλέξει ο αγοραστής της BMW M2, η αυξημένη ισχύς του κινητήρα μειώνει κατά 0,1 δευτερόλεπτα τον χρόνο που απαιτείται για την επιτάχυνση 0 - 100 km/h. Έτσι η νέα BMW M2 σημειώνει χρόνο 4,0 δευτ. με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και 4,2 δευτ. με το προαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων για τα συγκεκριμένο σπριντ. Η αύξηση της ισχύος γίνεται επίσης αντιληπτή κατά την επιτάχυνση 0 - 200 km/h, βελτιώνοντας τον σχετικό χρόνο κατά 0,6 δευτερόλεπτα τόσο στην περίπτωση της BMW M2 με το οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic (τώρα στα 12,9 δευτ.) όσο και σε εκείνη με το προαιρετικό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (τώρα στα 13,7 δευτ.). Η τελική ταχύτητα είναι 250 km/h, αλλά μπορεί να αυξηθεί στα 285 km/h με το προαιρετικό πακέτο M Driver's Package. Η δυναμική απόδοση ισχύος του κινητήρα υποστηρίζεται από έναν συναισθηματικά πλούσιο ήχο από τη μονάδα κίνησης που δημιουργεί το ειδικό σύστημα εξάτμισης M με ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια.
H τιμή εκκίνησης για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο τοποθετείται στα 104.597 ευρώ και για εκείνη με το χειροκίνητο 6 σχέσεων στα 105.292 ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ