Μπορεί η τελευταία γενιά του Nissan GT-R να μετράει ήδη 17 χρόνια στους δρόμους αλλά ακόμα δεν είμαστε κοντά στην αντικατάστασή της.
Κι αυτό όχι μόνο επειδή η γενιά R35, με όποιες ειδικές εκδόσεις και αναβαθμίσεις έχουμε δει, παραμένει… σαμουράι αλλά κι επειδή η νέα εποχή του εμβληματικού μοντέλου θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Και σύμφωνα με τους Ιάπωνες, δεν υπάρχει ακόμα η τεχνολογία για να δούμε ένα αντίστοιχο μοντέλο αλλά δίχως θερμικό κινητήρα.
Ο αντιπρόεδρος της Nissan, Francois Bailly, ξεκαθάρισε πως η ιαπωνική εταιρεία δεν θα γυρίσει την πλάτη στα σπορ μοντέλα και πως πρόθεσή της είναι η γενιά R36 να είναι αντάξια του παρελθόντος. Και γι’ αυτό δεν θα βιαστεί.
BUY NOW
Διότι θεωρούν πως η τεχνολογία EV δεν είναι στο επίπεδο που θα ήθελαν για ένα τέτοιο μοντέλο, ουσιαστικά καθρεφτίζοντας τις μπαταρίες solid-state που θα μπουν στο παιχνίδι από το 2028. Διότι καλές οι κορυφαίες επιδόσεις αλλά απαιτείται και αυτονομία.
Αυτό ανέφερε και ο αντιπρόεδρος της Nissan Ευρώπης, Matthew Wright, που σε πρόσφατη συνέντευξή του τόνιζε πως όλα θα αλλάξουν όταν αλλάξουν οι μπαταρίες. Σε αυτό τον τομέα η Nissan αναμένεται να ξεκινήσει δοκιμές το 2026, με ορίζοντα χρήσης σε μοντέλα παραγωγής το 2028. Και τότε ίσως μπει στην τελική ευθεία και το επόμενο GT-R!
Όσο για το πως θα είναι το μέλλον του εμβληματικού μοντέλου, το πρωτότυπο Hyper Force που παρουσιάστηκε πέρυσι, μαρτυρά τις κατευθύνσεις. Τουλάχιστον σε όψη, καθώς τα 1341 άλογα που θα μπορούσε θεωρητικά να προσφέρει, ίσως να είναι πολλά για ένα όχημα παραγωγής – ακόμα κι αν αυτό είναι το GT-R.