Το BMW Group αυξάνει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής, με τη νέα γενιά NEUE KLASSE να κατασκευάζεται και στο εργοστάσιο του Σαν Λουίς Ποτοσί στο Μεξικό.
Η BMW σχεδιάζει οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων να υπερβαίνουν το 50% μέχρι το τέλος του 2030 και για το σκοπό αυτό επενδύει στην επέκταση του διεθνούς δικτύου παραγωγής της. Το εργοστάσιο στο Σαν Λουίς Ποτοσί στο Μεξικό, θα κατασκευάζει στο μέλλον αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα για τη νέα γενιά ηλεκτρικών οχημάτων NEUE KLASSE και λόγω αυτού δημιουργεί το δικό του κέντρο συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης.
Ο Milan Nedeljković, μέλος Δ.Σ. της BMW, υπεύθυνος τομέα Παραγωγής στο Σαν Λουίς Ποτοσί αναφέρει: «Τα πρώτα αυτοκίνητα της NEUE KLASSE θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου μας στο Debrecen της Ουγγαρίας από το 2025, και θα ακολουθήσει το κεντρικό εργοστάσιο στο Μόναχο. Με την ενσωμάτωση της NEUE KLASSE στο εργοστάσιο του Σαν Λουίς Ποτοσί από το 2027 θα αυξήσουμε τους όγκους παραγωγής».
BUY NOW
Η εταιρεία μόλις πρόσφατα ανακοίνωσε μια επένδυση ύψους 1,7 δισεκατομμυρίων αμερικανικών δολαρίων για την επέκταση της μονάδας παραγωγής της στο Spartanburg των ΗΠΑ. Αυτή περιλαμβάνει 1 δισ. δολάρια για την προετοιμασία της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στο εργοστάσιο της εταιρείας στις ΗΠΑ και 700 εκατομμύρια δολάρια για την κατασκευή ενός νέου κέντρου συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης στο γειτονικό Woodruff. Μέχρι το 2030, το BMW Group στοχεύει να κατασκευάζει τουλάχιστον έξι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στις ΗΠΑ.
Επιπλέον 800 εκατομμύρια ευρώ θα επενδυθούν στο Μεξικό. Από το ποσό αυτό, τα 500 εκατομμύρια ευρώ προορίζονται για την κατασκευή ενός νέου κέντρου συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης, το οποίο βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου στο Σαν Λουίς Ποτοσί. Το νέο κέντρο συναρμολόγησης καλύπτει μία επιφάνεια 85.000 m2. Περισσότεροι από 500 επιπλέον εργαζόμενοι θα απασχολούνται εκεί, κατασκευάζοντας κατασκευάζοντας μπαταρίες επόμενης γενιάς για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
Στο εργοστάσιο, το οποίο άρχισε να λειτουργεί το 2019, περίπου 3.000 εργαζόμενοι εργάζονται ήδη στην παραγωγή για την BMW Σειρά 3, τη Σειρά 2 Coupé και τη νέα M2 - σε ορισμένες περιπτώσεις, αποκλειστικά για την παγκόσμια αγορά.
Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της NEUE KLASSE είναι ότι η μπαταρία υψηλής τάσης ενσωματώνεται απευθείας στη δομή του οχήματος. Ως εκ τούτου, η συναρμολόγηση στο Σαν Λουίς Ποτοσί επεκτείνεται για την ενσωμάτωση αυτής της νέας διαδικασίας. Το εργοστάσιο έχει ήδη ξεκινήσει με την κατασκευή και την εκπαίδευση νέων εργαζομένων και έχει αυξήσει τον αριθμό των θέσεων μαθητείας για το τρέχον έτος. Μια δεύτερη βάρδια θα ξεκινήσει στο εργοστάσιο τον Απρίλιο, προσθέτοντας άλλες 500 νέες θέσεις εργασίας. Συνολικά περίπου 1.000 επιπλέον εργαζόμενοι θα απασχολούνται τότε στο Σαν Λουίς Ποτοσί.
Τα μοντέλα της NEUE KLASSE θα χρησιμοποιούν νέες, κυλινδρικές μπαταρίες ιόντων λιθίου που αναπτύχθηκαν ειδικά για την έκτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Η νέα μορφή της μπαταρίας θα αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα πάνω από 20% και θα βελτιώσει την ταχύτητα φόρτισης και την αυτονομία έως και 30%. Ταυτόχρονα, οι εκπομπές CO2 από την παραγωγή των κυψελών θα μειωθούν έως και 60%, λόγω του ότι οι προμηθευτές των κυψελών βασίζονται σε ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές και, στην περίπτωση πρώτων υλών όπως το λίθιο, το κοβάλτιο και το νικέλιο, χρησιμοποιούν ένα ορισμένο ποσοστό δευτερογενούς υλικού, δηλαδή υλικού που βρίσκεται ήδη στον κύκλο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ