H νέα πανίσχυρη Porsche 911 της Brabus των 820 ίππων (video)

Brabus 820 Porsche 911 Turbo S βελτίωση 2022

Βασισμένη στην τελευταία γενιά της Porsche 911 Turbo, η Brabus 820 προσφέρει ακόμη πιο συναρπαστικές επιδόσεις και βρίσκεται πλέον ένα βήμα πριν από την επίσημη διάθεσή της.

Η Brabus 820 είναι η τελευταία μέχρι στιγμής πρόταση του γνωστού γερμανικού οίκου βελτιώσεων και σύντομα αναμένεται να είναι διαθέσιμη και στο εκλεκτό πελατολόγιο της Brabus.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς ολοκλήρωση των δοκιμών της coupe Brabus 820, η γερμανική εταιρεία έφτασε μέχρι την πίστα Meppen που βρίσκεται κοντά στην ομώνυμη πόλη της Κάτω Σαξονίας για το μοντέλο που έρχεται να πάρει τη θέση του δίπλα στην ανοιχτή έκδοση με την ίδια ονομασία, η οποία βασίζεται στην αντίστοιχη 911 Turbo S.

Αναμφίβολα οι σημαντικότερες αλλαγές που εντοπίζονται πιο εύκολα στα τεχνικά χαρακτηριστικά της βελτιωμένης 911 Turbo S είναι η βελτιωμένη απόδοση του flat six κινητήρα. Η ισχύς του φτάνει τώρα στους 820 ίππους και τα 950 Nm ροπής, με το χρόνο για τα 0-100 χλμ./ώρα να κατεβαίνει ακόμη πιο χαμηλά στα μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και να βελτιώνεται έναντι της «στάνταρ» 911 Turbo S κατά δύο δέκατα.

Η σημαντική αύξηση της ισχύος, από τους 650 ίππους της εργοστασιακής έκδοσης του 6κύλινδρου κινητήρα των 3,8 λίτρων της 911 Turbo S στους 820 της νέας πρότασης της Brabus, προέκυψε κυρίως από τους δύο νέους υπερσυμπιεστές εξάτμισης, με την εταιρεία να έχει επέμβει, μεταξύ άλλων στην χαρτογράφηση του κινητήρα αλλά και στα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 340 χλμ./ώρα, όπως συμβαίνει και με την ανοιχτή έκδοση της Brabus 820.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αλλαγές προχωρούν και στο αμάξωμα της 911 Turbo S με την Brabus να έχει εξελίξει τα δικά της αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακονήματα, τα οποία κάνουν την εμφάνιση τους στα πλαϊνά του αυτοκινήτου και στο εμπρός και τον πίσω προφυλακτήρα, με τον τελευταίο να φέρει και νέας σχεδίασης διαχύτη. Οι αλλαγές ολοκληρώνονται από τις νέες ζάντες της γερμανικής εταιρείας σε διαστάσεις 20 και 21 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ και το εσωτερικό έχει δεχτεί τις περιποιήσεις του γερμανικού οίκου με νέες επενδύσεις σε καθίσματα και ταμπλό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ