Μπαίνουν στις ράγες οι συρμοί του Μετρό της Θεσσαλονίκης -Πότε ξεκινούν τα δρομολόγια

Μετρό Θεσσαλονίκης δοκιμές συρμών χωρίς οδηγό video 2022

Έτοιμο να υποδεχθεί το επιβατικό κοινό θα είναι σε λίγους μήνες το Μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τις τελευταίες εξαγγελίες. Τα χαρακτηριστικά του έργου.

Την αισιοδοξία τους ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα μπορέσει να λειτουργήσει μέσα στις αρχές του 2024 εξέφρασαν σε πρόσφατες δηλώσεις τους τόσο ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, όσο και Υπουργός Επικρατείας και αρμόδιος για θέματα Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την παράδοση των σταθμών στο επιβατικό κοινό είναι να αναδειχθεί ο φορέας (μέσω διαγωνισμού ΣΔΙΤ που βρίσκεται σε εξέλιξη) ο οποίος θα αναλάβει τη λειτουργία του Μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο έχει καταγράψει πρόοδο υλοποίησης 90% στη βασική γραμμή και στην επέκταση προς Καλαμαριά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μετρό Θεσσαλονίκης

Υπενθυμίζεται ότι έχει ξεκινήσει η επανατοποθέτηση των αρχαίων στο Σταθμό Βενιζέλου, ενώ παράλληλα οι συρμοί μπορούν και κινούνται σε όλη τη γραμμή από ΝΣΣ έως το Αμαξοστάσιο.

Πριν από λίγες μέρες, μάλιστα, ο κ. Νίκος Ταχιάος, ανάρτησε ένα βίντεο από την open house μετακίνηση που έγινε τον περασμένο Νοέμβριο με το μετρό Θεσσαλονίκης. Στο βίντεο οι Θεσσαλονικείς μπορούν να δουν πώς θα μετακινούνται όταν γίνουν τα εγκαίνια λειτουργίας.

Μετρό Θεσσαλονίκης
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Μετρό Θεσσαλονίκης (Βασικό Έργο) έχει μήκος γραμμής 9,6 χλμ., 13 σύγχρονους σταθμούς και ένα Αμαξοστάσιο, συνολικής έκτασης 55 στρεμμάτων, στης περιοχή της Πυλαίας.

Θα έχει υπέρ-αυτόματους driverless συρμούς τελευταίας τεχνολογίας (ήδη έχουν παραδοθεί συνολικά 18 συρμοί), πλήρως κλιματιζόμενους και συστήματα αυτόματων θυρών επί των αποβάθρων κάθε σταθμού για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

Μετρό Θεσσαλονίκης

Κάθε συρμός θα έχει χωρητικότητα 450 ατόμων και η συχνότητα των δρομολογίων ανά κατεύθυνση σε ώρα αιχμής θα είναι ενάμιση λεπτό. Τον Ιούνιο ξεκινά η τοποθέτηση των εκδοτηρίων και των πυλών ακύρωσης εισιτηρίων.

Με την ολοκλήρωση της βασικής γραμμής και της επέκτασης προς Καλαμαριά, άμεση προτεραιότητα της κυβέρνησης, όπως αναφέρεται και στην πρόσφατη, άτυπη ενημέρωση από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σχετικά με τα μεγάλα έργα που υλοποιούνται στη χώρα, είναι να προχωρήσει η επέκταση προς τα βορειοδυτικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι νέοι αυτοί σταθμοί θα καλύψουν τις ανάγκες των μετακινήσεων στους πολυπληθείς και αναπτυσσόμενους δήμους Αμπελοκήπων και Μενεμένης, Κορδελιού και Ευόσμου, Παύλου Μελά και Νεάπολης-Συκεών προς Εύοσμο και Σταυρούπολη.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ