Η Skoda δημοσίευσε το πρώτο επίσημο σκίτσο του πρωτότυπου ηλεκτρικού μοντέλου Vision 7S, το οποίο προλειαίνει το έδαφος για το λανσάρισμα του πρώτου 7θέσιου αυτοκινήτου της.
Στην παρουσίαση ενός νέου πρωτότυπου μοντέλου το οποίο θα ενσαρκώνει το όραμά της για την εξέλιξη και κατασκευή άνετων και πρακτικών αυτοκινήτων και θα αποτελεί προπομπό για την άφιξη του πρώτου της 7θέσιου μοντέλου, θα προχωρήσει μέσα στις προσεχείς εβδομάδες η Skoda.
Πρόκειται για το πρωτότυπο ηλεκτρικό Vision 7S, το οποίο πρωταγωνιστεί σε ένα σκίτσο του τσεχικού brand και ξεχωρίζει για την 7θέσια καμπίνα του, συμπεριλαμβανομένου ενός παιδικού καθίσματος στο κέντρο, το οποίο φαίνεται πως αποτελεί προϊόν της “Simply Clever” φιλοσοφίας της Skoda.
BUY NOW
Όπως φαίνεται από τη φωτογραφία, κατά μήκος της καμπίνας εδρεύει μια κεντρική κονσόλα η οποία ουσιαστικά οριοθετεί τους χώρους «ευθύνης» των επιβατών.
Σύμφωνα με τη Skoda, η θέση όπου έχει τοποθετηθεί το παιδικό κάθισμα είναι η ασφαλέστερη εντός της καμπίνας, χωρίς ωστόσο να προχωρά σε περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς το επιτυγχάνει αυτό, αλλά και για το μέγεθος του καθίσματος που μπορεί να φιλοξενηθεί.
Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του Vision 7S είναι η τεράστια γυάλινη οροφή, το ξεχωριστής σχεδίασης τιμόνι, ο άπλετος χώρος για τα πόδια όλων των επιβατών, αλλά και οι ειδικές υποδοχές για συσκευές (π.χ. τάμπλετ) στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων.
Σημειώνεται, επίσης, ότι το ευρύχωρο – όπως υποστηρίζει η Skoda- μπορεί να λάβει δύο διαφορετικές διαμορφώσεις ανάλογα με τη λειτουργία του οχήματος (Drive και Relax).
Στην πρώτη περίπτωση, όταν δηλαδή ο οδηγός έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου, το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων βρίσκονται σε κανονική θέση. Στην περίπτωση, όμως, που επιλεχθεί το πρόγραμμα λειτουργίας “Relax”, το τιμόνι σύρεται προς τα εμπρός, την ίδια ώρα που οι δύο πρώτες σειρές καθισμάτων μετατοπίζονται προς τα πίσω, ώστε να εξασφαλιστεί περισσότερος χώρος για τους επιβάτες.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Μάρτιο, η Skoda αποκάλυψε τη νέα σχεδιαστική της γλώσσα που βασίζεται στις θεμελιώδεις αρχές του brand, ήτοι την πρακτικότητα, την ανθεκτικότητα και τη λειτουργικότητα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ