Η σκοτσέζικη Munro Vehicles εξελίσσει το MK_1, ένα αμιγώς ηλεκτρικό καθαρόαιμο 4x4 που φέρνει το κλασσικό Defender της πρώτης γενιάς στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.
Πριν την έλευση της δεύτερης γενιάς του τo 2020, το πρώτο Land Rover Defender ήταν ένα τόσο εμβληματικό και δημοφιλές όχημα της παγκόσμιας αυτοκίνησης στο δεύτερο μισό του 20ού αιώνα, που ακόμα βρίσκει μιμητές από νεοφυείς εταιρείες αυτοκινήτων, όπως και από πολλούς οίκους restomod κατασκευών. To Ineos Grenadier είναι ένας από τους πιο αξιόλογους αυτούς μιμητές, και τώρα έρχεται το Munro MK_1.
Η διαφορά του δεύτερου είναι πως αποτελεί τη μετεσνάρκωση του Defender σε αμιγώς ηλεκτρικό 4x4, διατηρώντας τη σπαρτιάτικη και ωμή αίσθηση που η Land Rover έχει αφήσει στο παρελθόν με την hyper premium δεύτερη γενιά του θρυλικού της μοντέλου. Η Munro δεν φαίνεται διατεθειμένη να αφήσει αυτή τη σπαρτάτικη αίσθηση, και τον κυβικό σχεδιασμό της πρώτης γενιάς του Defender, να μείνουν στη λήθη.
BUY NOW
Η μικρή σκοτσέζικη εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων έδωσε στη δημοσιότητα ένα πρώτο σχέδιο του MK_1, το οποίο επίκειται να αποκαλύψει στο Εδιμούργο στις αρχές του προσεχούς Δεκεμβρίου. Μάλιστα, οι άνθρωποι της εταιρείας το συνοδεύουν με την ιδιαίτερα φιλόδοξη και τολμηρή δήλωση ότι πρόκειται για το πιο ικανό εκτός δρόμου τετρακίνητο όχημα του κόσμου.
Πριν την παρουσίαση, που θα γίνει στις 5 Δεκεμβρίου, η Munro δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα τεχνικές πληροφορίες για το σύστημα ηλεκτροκίνησης ή τη μπαταρία του MK_1, αλλά υποστηρίζει ότι η ενέργεια με κάθε φόρτιση θα φτάνει για 16 ώρες παιχνιδιού εκτός δρόμου, και το ωφέλιμο φορτίο θα αγγίζει τα 1.000 κιλά.