
Η περίφημη πίστα του Nurburgring θεωρείται κάτι σαν «παιδική χαρά» για ενηλίκους. Δίνοντας το ανάλογο αντίτιμο, επιτρέπει σχεδόν σε όλους να δοκιμάσουν τις δυνατότητες του εαυτού τους, αλλά και του αυτοκινήτου τους.
Κανείς ωστόσο, δεν θα περίμενε να δει ποτέ μέσα το μικροσκοπικό και… αδύναμο Ligier JS50. Πρώτον τι νόημα θα είχε και δεύτερον διότι σύμφωνα με τον κανονισμό, υπάρχει όριο ελάχιστης τελικής ταχύτητας, το οποίο είναι 130 χλμ./ώρα.
Επομένως υπό φυσιολογικές συνθήκες, δεν επιτρέπεται. Κάποιοι όμως ήθελαν να το… «συγκρίνουν» με τον κάτοχο του ρεκόρ της πίστας (Mercedes-AMG One) και κατάφεραν να αποκτήσουν την απαραίτητη άδεια.
BUY NOW

Πριν συνεχίσουμε να υπενθυμίσουμε πως η Ligier είναι μια εμβληματική εταιρεία στο γαλλικό μηχανοκίνητο αθλητισμό (τις δεκαετίες του 1970-1980), με 9 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1. Εκ των οποίων όλες σημειώθηκαν από Γάλλους οδηγούς (Patrick Depailler, Jacques Laffite, Olivier Panis και Didier Pironi).
Όσον αφορά το λιλιπούτειο μοντέλο, που κυκλοφόρησε μόλις τον περασμένο Ιανουάριο, να φρεσκάρουμε την μνήμη μας λέγοντας πως εξοπλίζεται με κινητήρα diesel 499 κ.εκ. Η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται στα 45 χλμ./ώρα και η αυτονομία του φτάνει τα 500 χλμ. Διαθέτει ρεζερβουάρ 17 λίτρων και η μέση κατανάλωση είναι 3 λίτρα/100 χλμ. Βέβαια το Ligier διατίθεται και σε ηλεκτρική έκδοση, με τελική ταχύτητα 75 χλμ./ώρα.

Για την ιστορία να πούμε πως ο καλύτερος χρόνος για την κάλυψη ενός γύρου στο Nurburgring, μήκους 20,832 χλμ., ήταν 19,53’367, ενώ του πετρελαιοκίνητου μοντέλου ήταν 28 λεπτά 25 δευτερόλεπτα και 814 χιλιοστά. Σε σχέση με τα 6 λεπτά και τα 29,90 δευτερόλεπτα της Mercedes-AMG One, υπάρχει τελικά μια… διαφορά, δεν νομίζετε;
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ