To αναβαθμισμένο Audi RS 3 είναι το ταχύτερο συμπαγές sportscar στο Nurburgring

Audi RS 3 Nurburgring

Ένα από τα πρώτα αντίτυπα προ-παραγωγής του ανανεωμένου RS 3 της εταιρείας του Ingolstadt κατέβασε κατά 5'' το ρεκόρ ταχύτερου γύρου της κατηγορίας του στην “πράσινη κόλαση”.

Ο οδηγός της Audi Frank Stippler σταμάτησε το χρονόμετρο στα 7:33.123 λεπτά στη γραμμή τερματισμού του Nurburgring-Nordschleife με αυτό το αναβαθμισμένο Audi RS 3 προ-παραγωγής, στη sedan εκδοχή του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για μια βελτιωμένη εκδοχή του πεντακύλινδρου μοντέλου των 400 ίππων, με παρεμβάσεις στη ρύθμιση του πλαισίου για περαιτέρω αναβάθμιση της συμπεριφοράς του στις στροφές.

Συγκεκριμένα, η βελτίωση του RS 3 εστιάζει στην αλληλεπίδραση μεταξύ του torque splitter -που καθορίζει τη μετάδοση της ροπής σε καθέναν από τους πίσω τροχούς-, του ηλεκτρονικού συστήματος πρόσφυσης, του brake torque vectoring και του προαιρετικού συστήματος ηλεκτρονικού ελέγχου της απόσβεσης της σπορ ανάρτησης RS.

Τώρα, η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου συνδυάζει τα δεδομένα από όλα τα παραπάνω επιμέρους εξαρτήματα, αναλύοντας τις εγκάρσιες δυνάμεις που δέχεται το αυτοκίνητο ανά πάσα στιγμή βάσει ενός ανανεωμένου αλγόριθμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αυτό ήταν το κλειδί της επιτυχίας μας», είπε ο Frank Stippler. «Το Audi RS 3 είναι πλέον πιο ακριβές στην είσοδο της στροφής χάρη στη βελτιωμένη ρύθμιση -συμπεριλαμβανομένου και του brake torque vectoring- που σου επιτρέπει να τοποθετήσεις το αυτοκίνητο νωρίτερα και καλύτερα για την έξοδο.

Το αποτέλεσμα είναι να μειώνεται η γωνία του τιμονιού από το [κεντρικό] apex προς την έξοδο, και αυτό επιτρέπει να επιταχύνεεις νωρίτερα, έτσι ώστε να διατηρείς υψηλότερη κεκτημένη ταχύτητα στην ευθεία που ακολουθεί», συμπλήρωσε ο οδηγός της Audi Sport.

Πέραν των αναβαθμίσεων στην ανάρτηση, στα ηλεκτρονικά και στη ρύθμισή του, το ανανεωμένο Audi RS 3 διατηρεί τον κλασσικό 5κύλινδρο κινητήρα 2.5 TFSI απόδοσης 400 ίππων και ροπής 500 Nm. Συνδυάζει τα παραπάνω με κεραμικά φρένα και ημι-slick ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R. Το αναβαθμισμένο RS 3 θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από το τέλος Αυγούστου του 2024.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ