Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Renault 5 Turbo 3E -Mε 540 ίππους και επιδόσεις supercar

Renault 5 Turbo 3E

Στη γραμμή παραγωγής περνά ο διάδοχος του εμβληματικού Renault 5 Turbo, αποτελώντας επί της ουσίας ένα ηλεκτρικό sportscar 540 ίππων στις διαστάσεις ενός τυπικού αυτοκινήτου πόλης.

Σχεδόν μισό αιώνα μετά τη πρώτη εμφάνισή του, το Renault 5 Turbo επιστρέφει στη γραμμή παραγωγής, διεκδικώντας μάλιστα το τίτλο του ισχυρότερου και πιο προηγμένου μοντέλου στη σημερινή γκάμα της γαλλικής φίρμας.

Το Renault 5 Turbo 3E θα παραχθεί σε μόλις 1.980 αντίτυπα και έχει εξελιχθεί από λευκό χαρτί, παραπέμποντας με τις προδιαγραφές του σε ένα γνήσιο sportscar.

Ειδικότερα, οι μηχανικοί της Renault εξέλιξαν μια νέα αλουμινένια πλατφόρμα την οποία «πάντρεψαν» με μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 70 kWh και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ενσωματωμένα στο εσωτερικό των πίσω τροχών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault 5 Turbo 3E

Κάθε ένα από αυτά αποδίδει 200 kW (272 ίππους), επιτρέποντας στο sportscar τσέπης της Renault να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να σταματά στα 270 χλμ./ώρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Renault 5 Turbo 3E διαθέτει αρχιτεκτονική 800 Volt, γεγονός που του επιτρέπει να φορτίζει με μέγιστη ισχύ 350 kW.

Renault 5 Turbo 3E
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άλλωστε και η αυτονομία της νέας ηλεκτροκίνητης πρότασης της Renault κρίνεται ικανοποιητική, φτάνοντας έως τα 400 χιλιόμετρα.

Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό, το Renault 5 Turbo 3E είναι αυστηρά διθέσιο, διαθέτοντας πλήθος χαρακτηριστικών που παραπέμπουν σε ένα αγωνιστικών προδιαγραφών τετράτροχων.

Renault 5 Turbo 3E

Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού όπως και το roll cage που καταλαμβάνει ουσιαστικά τον χώρο της πίσω σειράς καθισμάτων.

Η διαδικασία προκράτησης των 1.980 αντιτύπων του Renault 5 Turbo 3E αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ενώ οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για το 2027.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ