Renault με LPG: Με το υγραέριο κίνησης στο 1 ευρώ συμφέρει περισσότερο από ποτέ

Renault Clio LPG 1

Τα Renault Clio και Captur με το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης αναδεικνύονται σε πρωταθλητές οικονομίας του σήμερα, αφού προσφέρουν τις πλέον συμφέρουσες και αποδοτικές μετακινήσεις, την ώρα που η τιμή της βενζίνης και του diesel έχει φτάσει στα ύψη…

Η κοινωνική και οικονομική συγκυρία έχει φέρει αυξήσεις τιμών σε όλα τα αγαθά, συμπεριλαμβανομένων και των καυσίμων, αυξάνοντας κατακόρυφα το κόστος των καθημερινών μας μετακινήσεων.

Renault Captur LPG 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μεγαλύτερο άλμα τιμής το έχουν πραγματοποιήσει η βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης, με την μέση τιμή στη χώρα μας να είναι τα 2,1 ευρώ/λτ. και 2,0 ευρώ/λτ. αντίστοιχα. Από την άλλη, το υγραέριο κίνησης (LPG) δεν έχει υποστεί αύξηση σε τέτοιο βαθμό, με αποτέλεσμα να έχει μέση τιμή κοντά στο 1 ευρώ/λτ. Η διαφορά τιμής μεταξύ του LPG και των κλασικών καυσίμων σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν έχει μεγαλώσει, γέρνοντας την ζυγαριά της επιλογής για το πιο οικονομικό καύσιμο ακόμα πιο πολύ προς την πλευρά του LPG.

Το υγραέριο κίνησης (LPG) αποτελεί μία πολύ ισχυρή εναλλακτική απέναντι στα κλασικά καύσιμα, με την Renault να επενδύει σταθερά και με συνέπεια, για πάνω από μία 10ετία, σε αυτή την τεχνολογία.

Renault Clio LPG 2

Η Renault διαθέτει δύο μοντέλα που προσφέρονται σε εκδόσεις που καταναλώνουν LPG, τα Clio και Captur. Οι συγκεκριμένες εκδόσεις φέρουν αναβαθμισμένο κινητήρα διπλού καυσίμου, με αλλαγές στο 1.000άρι TCe μοτέρ, την ECU και στο χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων. Ο συγκεκριμένος κινητήρας διπλού καυσίμου όταν καταναλώνει βενζίνη αποδίδει 91 ίππους και 160 Nm και όταν καίει υγραέριο η ισχύς φτάνει τους 100 ίππους και η ροπή τα 170 Nm. Oι αλλαγές που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί της γαλλικής εταιρείας εξασφάλισαν καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις, μιας και το εύρος απόδοσης έχει μεγαλώσει σε σχέση με το παρελθόν, ενώ διαθέτει και ποιοτικότερα χαρακτηριστικά λειτουργίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault Captur LPG 2

Ο 1.000άρης 3κύλινδρος τούρμπο της Renault σχεδιάστηκε εξαρχής για να είναι συμβατός με το εργοστασιακό σύστημα υγραερίου και δεν διαφοροποιεί την εγγύηση των μηχανικών μερών (5 χρόνια) ή την περιοδική συντήρηση του συνόλου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποιο καύσιμο θα χρησιμοποιήσει από τον διακόπτη στο αριστερό μέρος του ταμπλό, με τον υπολογιστή ταξιδίου να εξατομικεύει όλες τις πληροφορίες ανάλογα με το καύσιμο επιλογής.

Διαβάστε περισσότερα για το νέο Renault Clio

Renault Captur LPG 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, οι πολύ καλοί χώροι που προσφέρουν τα Clio και Captur για τέσσερις ενηλίκους δεν έχουν διαφοροποιηθεί προφανώς και ο χώρος αποσκευών τους παραμένει αμετάβλητος και κορυφαίος για την κατηγορία (391 λτ. το Clio και 422 έως 536 λτ. το Captur).

Η έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης/υγραερίου) των Renault Clio και Captur διαθέτει ρεζερβουάρ LPG 32 λίτρων και 40 λίτρων αντίστοιχα, και μαζί με το αυτό της βενζίνης αυξάνουν θεαματικά την προσφερόμενη αυτονομία με ένα γέμισμα.

Renault Captur LPG 4

Ένας από τους βασικότερους λόγους για την αγορά ενός Renault Clio LPG και Captur LPG είναι το χαμηλό κόστος χρήσης. Το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής αντοχής και διαθέτει πολλές δικλείδες ασφαλείας (ειδικές βαλβίδες, βαθμός πλήρωσης 80% κ.ά.). Το ρεζερβουάρ βενζίνης του Clio έχει χωρητικότητα 39 λτ. Με μέση κατανάλωση τα 5,4 λτ. βενζίνης/100 χλμ. και 6,9 λτ. LPG/100 χλμ., τα δύο ρεζερβουάρ δίνουν αθροιστική αυτονομία 1.186 km. Από αυτά, τα 722 χλμ. μπορούν να γίνουν με βενζίνη και τα υπόλοιπα 464 χλμ. με υγραέριο. Έτσι το κόστος για 100 χλμ. με χρήση βενζίνης είναι 11,34 ευρώ (2,10 ευρώ/λτ.) και με LPG 6,76 ευρώ (0,98 ευρώ/λτ.).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Renault LPG

Από την άλλη, η μέση κατανάλωση του Captur 1.0 TCe 100 LPG είναι 5,8 λτ. βενζίνης/100 χλμ. και 7,5 λτ. LPG/100 χλμ, με τα δύο ρεζερβουάρ (παίρνει 48 λτ. βενζίνη) να δίνουν αθροιστική αυτονομία πάνω από 1.300 χλμ. (1.360 χλμ.) και αναλογία 827 χλμ. με βενζίνη και 533 χλμ με υγραέριο. Στην περίπτωση του compact crossover της Renault, το κόστος για 100 χλμ. με χρήση βενζίνης είναι 12,18 ευρώ και με LPG 7,35 ευρώ.

Renault Clio LPG 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εάν καταναλώνουμε για όλες τις μετακίνησεις μας αποκλειστικά υγραέριο, θα ξοδεύουμε σε ετήσια βάση με 15.000 χλμ. ανά έτος, 1.014 ευρώ για LPG στο Clio και 1.102 ευρώ για το Captur. Συγκρίνοντας το ετήσιο κόστος των μετακινήσεων μας με υγραέριο με αυτό του εάν κινούμασταν μόνο με βενζίνη, τότε θα δούμε ότι στο Clio το όφελος ανά έτος είναι 624 ευρώ (1.638 ευρώ συνολικά), ενώ στο Captur το όφελος αυξάνεται στα 725 ευρώ ανά έτος (1.827 ευρώ συνολικά). Όπως αντιλαμβάνεστε, η διαφορά δεν είναι αμελητέα και αποδεικνύει χειροπιαστά και άμεσα την οικονομία στο κόστος μετακίνησης.

Διαβάστε περισσότερα για το νέο Renault Captur

Renault Captur LPG 5

Τα υγραεριοκίνητα Clio και Captur διατίθενται σε δύο εξοπλιστικά επίπεδα, με τιμή εκκίνησης, χωρίς προωθητικές ενέργειες, τα 18.990 ευρώ και 21.180 ευρώ αντίστοιχα. Σε συνδυασμό και με το γεγονός ότι το δίκτυο πρατηρίων με LPG βρίσκεται πλέον παντού, και μπορούν να εισέρχονται σε καθημερινή βάση στο Δακτύλιο χωρίς να επιβαρύνουν με ετήσια τέλη κυκλοφορίας τον ιδιοκτήτη τους, τα υγραεριοκίνητα Renault Clio και Captur αναβαθμίζονται ακόμα πιο πολύ στα μάτια και την τσέπη αυτού που αναζητά το χαμηλό κόστος στις μετακινήσεις του τόσο στην πόλη, όσο και στο ταξίδι.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ