
Σύμφωνα με τον ΣΑΤΑ, ο νέος ΚΟΚ θα προβλέπει τη δυνατότητα κυκλοφορίας των ταξί στις λεωφορειολωρίδες.
Είσοδο των ταξί στις λεωφορειολωρίδες θα προβλέπει ο νέος ΚΟΚ, όπως μετέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, στο Προεδρείο του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττική (ΣΑΤΑ), σύμφωνα με ανακοίνωση του συνδικάτου κατά την διάρκεια της σημερινής συνάντησης.
Σημειώνεται πως μετά την ψήφιση του νόμου απαιτείται η σχετική υπουργική απόφαση.
BUY NOW
Η Αττική σήμερα είναι χωρίς ταξί καθώς ο ΣΑΤΑ έχει προκηρύξει απεργία από τις 6.00 π.μ. της Τετάρτης έως τις 6.00 π.μ. της Πέμπτης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα αιτήματα του ΣΑΤΑ, όπως αυτά αναφέρονται σε σχετική ανακοίνωση, είναι:
- Ελεύθερη είσοδος των ΕΔΧ ταξί στις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας (λεωφορειολωρίδες).
- Να δοθεί λύση στο πρόβλημα της υποκλοπής έργου από εταιρείες με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό.
- Να σταματήσουν οι παράνομες εκπτώσεις – προσφορές της Uber και της Bolt που παρανομούν σκόπιμα (δεν τηρούν το νόμιμο κόμιστρο που ορίζει η πολιτεία) και εντείνουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό.
- Να εφαρμοστεί η τροπολογία που απαγορεύει την είσπραξη του κομίστρου από κάθε διαμεσολαβητική εταιρεία (Ν. 4607/2019 άρθρο 75).
- Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των ΕΙΧ και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των ΕΙΧ κατά 33%.
- Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί. Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το ΕΙΧ αγοράζει χρόνο για τη μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί.
- Κατάργηση των επίμαχων διατάξεων του νέου φορολογικού νόμου και άμεση εφαρμογή αφορολόγητου ορίου 12.000 ευρώ.
- Αρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρότασή μας είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
- Ελεύθερη ταξινόμηση πολυθέσιων ΕΔΧ ταξί και μεταχειρισμένων 5ετίας.
- Κατάργηση της φιξ τιμής αεροδρομίου.