Σε ποια χώρα αλλάζει η επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικών ΙΧ;

electric-car-problem

Το οικολογικό μπόνους θα υπόκειται στην περιβαλλοντική βαθμολογία του αυτοκινήτου από την 1η Ιανουαρίου 2024.

Ένα διαφορετικό μοντέλο επιδότησης απόκτησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξετάζει η γαλλική κυβέρνηση το οποίο θα υπολογίζεται σύμφωνα με τις περιβαλλοντικές επιδόσεις του «πράσινου» οχήματος που επιθυμεί να αγοράσει κάποιος καταναλωτής.

Μάλιστα τα προς επιδότηση ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει να πληρούν κάποια μίνιμουμ περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά ώστε οι υποψήφιοι αγοραστές να επωφεληθούν από το μπόνους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Να υπενθυμίσουμε πως το νέο οικολογικό μπόνους που υπόκεινται σε περιβαλλοντική βαθμολογία ανακοινώθηκε από τον ίδιο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και η γαλλική κυβέρνηση είναι έτοιμη να το εφαρμόσει από την 1η Ιανουαρίου 2024.

Κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα υπόκειται σε περιβαλλοντική βαθμολογία, η οποία λαμβάνει υπόψη διαφορετικά στάδια, από τη σχεδίασή του έως την κίνησή του στους γαλλικούς δρόμους.

Θα γίνει λοιπόν μελέτη του αποτυπώματος άνθρακα των βασικών υλικών που χρησιμοποιούνται (χάλυβας, αλουμίνιο, γυαλί) και η μετατροπή τους.

Θα ληφθεί επίσης υπόψη το αποτύπωμα άνθρακα του εργοστασίου. Βασικό συστατικό ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, η μπαταρία θα βαθμολογείται ξεχωριστά και θα μετράει περίπου το ένα τρίτο της βαθμολογίας.

Θα αξιολογηθεί επίσης πως θα πραγματοποιείται η μεταφορά του καινούριου οχήματος (σκάφος, τρένο, αεροπλάνο).

Το σύνολο της βαθμολογίας θα είναι οι 100 βαθμοί και οι υποψήφιοι αγοραστές για να ωφεληθούν από το οικολογικό μπόνους θα πρέπει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που τους ενδιαφέρει να καταφέρνει να συλλέγει τουλάχιστον 60 βαθμούς!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γαλλική κυβέρνηση έχει προγραμματίσει να προσαρμόσει το μέτρο και ανά κατηγορία οχημάτων. Τα οχήματα πόλης με μέγιστη αυτονομία 170 χλμ. και λιγότερες από 5 θέσεις (και πορτμπαγκάζ μικρότερο από 200 λίτρα) θα έχουν έτσι προνομιακή μεταχείριση.

Τώρα εάν κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο συλλέγει κάτω από 60 πόντους και δεν δικαιούνται επιδότησης τότε η κατασκευάστρια εταιρεία μπορεί να κάνει ένσταση και να καταθέσει αίτηση απαλλαγής στην οποία βέβαια θα συμπεριλαμβάνονται οι λόγοι που θέλουν να λάβουν την επιδότηση.

Πίσω από αυτό το νέο μοντέλο επιδότησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με διεθνείς αναλυτές, για πρώτη φορά στην Ευρώπη, κρύβεται η επιθυμία να προωθηθούν μοντέλα που παράγονται στη Γαλλία και στη Γηραιά Ήπειρο προστατεύοντάς τα από την επερχόμενη κινεζική επέλαση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ