Σε ποια χώρα στέρεψε η βενζίνη -Με κλήρωση ο ανεφοδιασμός

πρατήρια υγρών καυσίμων βενεζουέλα

Η κληρωτίδα «αποφασίζει» το τελευταίο χρονικό διάστημα ποιοι οδηγοί θα έχουν δικαίωμα προσέλευσης στα πρατήρια υγρών καυσίμων της χώρας.

Από έλλειψη καυσίμων πλήττεται το τελευταίο διάστημα η Βενεζουέλα, με τους οδηγούς να υποβάλλονται σε τεράστια ταλαιπωρία περιμένοντας για ώρες έξω από τα πρατήρια καυσίμων όπου έχουν σχηματιστεί μεγάλες ουρές.

Το πρόβλημα έγκειται στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κάποια από τα διυλιστήρια της χώρας, με αποτέλεσμα να υπάρχει έλλειψη βενζίνης στα πρατήρια υγρών καυσίμων.

Καλά πληροφορημένες πηγές του Bloomberg αναφέρουν ότι εκ των συνολικά 5 διυλιστηρίων της χώρας μόνο δύο -τα οποία μάλιστα υπολειτουργούν- τροφοδοτοτούν με καύσιμα τα πρατήρια, γεγονός που έχει φέρει τα πάνω-κάτω στην αγορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο Καράκας, την πρωτεύουσα της χώρας, οι οδηγοί δείχνουν να μην αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες στον ανεφοδιασμό των ΙΧ τους, όχι όμως και σε άλλες περιοχές της χώρας όπου η έλλειψη καυσίμων έχει σημάνει την κινητοποίηση των αρχών οι οποίες αναζητούν εναγωνίως λύσεις.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πόλη Μέριδα, στις Βενεζουελανές Άνδεις, όπου τοπικές αρχές προσπαθούν να… διαλύσουν το χάος έξω από τα πρατήρια υιοθετώντας μια λύση εκτάκτου ανάγκης.

Ειδικότερα, κάθε μέρα, κατά τις πρώτες πρωινές ώρες, ανακοινώνονται στο ραδιόφωνο δύο αριθμοί, και τα πρατήρια εξυπηρετούν μόνο τα αυτοκίνητα που το τελευταίο ψηφίο των πινακίδων κυκλοφορίας τους αντιστοιχεί σε έναν εξ αυτών.

Εφόσον, δηλαδή, κληρωθούν οι αριθμοί 3 και 6, δικαίωμα για προσέλευση στα πρατήρια θα έχουν τα αυτοκίνητα με αριθμό κυκλοφορίας που τελειώνει σε έναν από τους προαναφερθέντες αριθμούς. Σύμφωνα με δημοσιεύματα στη Βενεζουέλα, το σύστημα κλήρωσης θα διαρκέσει έως και το τέλος του Ιουνίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημειώνεται ότι οι ελλείψεις καυσίμων είναι σύνηθες φαινόμενο σε όλες τις περιοχές της Βενεζουέλας τα τελευταία πέντε χρόνια, καθώς οι αμερικανικές κυρώσεις ακρωτηριάζουν μια βιομηχανία που ήδη υποφέρει από μια μακρά περίοδο υποεπενδύσεων.

πρατήρια υγρών καυσίμων

«Πριν από λίγα χρόνια, ξόδεψα πέντε νύχτες περιμένοντας στην ουρά, και όταν έφτασα έξω από την αντλία, μου επέτρεψαν να ανεφοδιάσω το όχημά μου μόλις με 30 λίτρα καύσιμο», ανέφερε χαρακτηριστικά ένας οδηγός ο οποίος δείχνει ικανοποιημένος από το σύστημα της... κληρωτίδας.

Η έλλειψη, ωστόσο, δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι οδηγοί. Ακόμα και αν καταφέρουν να ανεφοδιάσουν το αυτοκίνητό τους, πολλές φορές το καύσιμο που εισέρχεται στο ρεζερβουάρ είναι πολύ κακής ποιότητας και λογίζεται ως η αιτία της φωτιάς που προκλήθηκε σε κάποια ΙΧ.

Λόγω της έλλειψης διαλυτών, η βενζίνη που διανέμεται έχει μεγάλη διαβρωτική δράση, με υψηλές συγκεντρώσεις θείου, που καταστρέφει τις αντλίες βενζίνης των αυτοκινήτων. Ακόμη χειρότερα, τα συγκεκριμένα καύσιμα αυξάνουν δραματικά τον κίνδυνο πυρκαγιάς, όπως έχουν αναφέρει κάποιοι ειδικοί. -Διαβάστε περισσότερα εδώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ