Σε ποια πόλη αυξήθηκε η μέση ταχύτητα κίνησης των λεωφορείων;

oasth100

Χωρίς προβλήματα διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων στους οδικούς άξονες στους οποίους έχει επικεντρωθεί η επιβολή του ΚΟΚ με έντονη αστυνόμευση.

Αξιοσημείωτη είναι η αύξηση της ταχύτητας των λεωφορείων του ΟΑΣΘ σε κεντρικές οδούς της Θεσσαλονίκης, μετά την έναρξη των εργασιών κατασκευής της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (Flyover), σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΘ.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που συλλέγει η Διεύθυνση Κίνησης του ΟΑΣΘ από το σύστημα τηλεματικής, η προσπάθεια λήψης μέτρων για την άμβλυνση των επιπτώσεων στην κυκλοφορία από τις εργασίες του Flyover είναι επιτυχημένη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικότερα, στους οδικούς άξονες στους οποίους έχει επικεντρωθεί η επιβολή του ΚΟΚ με έντονη αστυνόμευση, η κυκλοφορία των λεωφορείων όχι μόνον διεξάγεται ικανοποιητικά, αλλά είναι και βελτιωμένη σε σχέση με την περίοδο πριν την έναρξη κατασκευής του έργου.

Όπως προκύπτει, ο περιορισμός της ανεξέλεγκτης στάσης και στάθμευσης των Ι.Χ., καθώς και ο έλεγχος των φορτοεκφορτώσεων, διευκολύνουν την κυκλοφοριακή ροή, αυξάνοντας την κυκλοφοριακή ικανότητα της οδού. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, η κυκλοφοριακή κατάσταση με το έργο σε εξέλιξη είναι βελτιωμένη σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν.

«Η πλέον εντυπωσιακή αύξηση της ταχύτητας των λεωφορείων καταγράφεται στην οδό Εθνικής Αντίστασης, στην Καλαμαριά και αφορά τη μέση ελάχιστη ταχύτητα, στις ώρες αιχμής. Το ποσοστό είναι πράγματι εντυπωσιακό καθώς, σε σύγκριση με το 2023, φθάνει στο 21%», σημειώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης. Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι χάρη στην εντατική αστυνόμευση από τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης, που έχει ως αποτέλεσμα τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των λεωφορείων, ο ΟΑΣΘ μπορεί και τηρεί το πρόγραμμα δρομολόγησης, χωρίς να χάνονται δρομολόγια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενδεικτικά παρατίθενται δεδομένα για τα παρακάτω οδικά τμήματα - άξονες

1.   Εθνικής Αντίστασης

Ειδική Λωρίδα Λεωφορείων (ΕΕΛ, λεωφορειολωρίδα) σε λειτουργία.

Επιβολή του ΚΟΚ με παρουσία τροχονόμων.

Συμπεράσματα: Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 - 22.00 σε σύγκριση με το 2023 (αγγίζει το 5%).

Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 - 22.00 σε κάθε μήνα για το πρώτο εξάμηνο.

Εντυπωσιακή αύξηση της μέσης ελάχιστης ταχύτητας σε σύγκριση με το 2023 - αύξηση της ταχύτητας κατά 21%.

Εντυπωσιακή  αύξηση της μέσης ταχύτητας στις περιόδους αιχμής σε σύγκριση με το 2023 (8,88% και 16,19%) και σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το 2019 (2,08% και 2,54%).

2.   Λεωφ. Βασ. Όλγας

Ειδική Λωρίδα Λεωφορείων (ΕΕΛ, λεωφορειολωρίδα) σε λειτουργία.

Επιβολή του ΚΟΚ με τεχνητά μέσα (κάμερα) και με έντονη παρουσία τροχονόμων.

Συμπεράσματα: Σημαντική βάσει των συνθηκών αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 - 22.00 σε σύγκριση με το 2023 (1,29%).

Σημαντική αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 - 22.00 τον Μάιο και τον Ιούνιο (υπερβαίνει το 5%).

Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ελάχιστης ταχύτητας σε σύγκριση με το 2023 - αύξηση της ταχύτητας κατά 4,44%.

Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ταχύτητας στις περιόδους αιχμής σε σύγκριση με το 2023 (4,44%) και με το 2019 (υπερβαίνει το 10%).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

3.   Βασ. Γεωργίου

Ειδική Λωρίδα Λεωφορείων (ΕΕΛ, λεωφορειολωρίδα) σε λειτουργία (μικρό τμήμα).

Επιβολή του ΚΟΚ με τεχνητά μέσα (κάμερα) και με έντονη παρουσία τροχονόμων.

Συμπεράσματα: Σημαντική βάσει των συνθηκών αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 - 22.00 σε σύγκριση με το 2023 (2,26%).

Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 - 22.00 τον Μάιο και τον Ιούνιο (υπερβαίνει το 8% και το 6% αντίστοιχα).

Σημαντική αύξηση της μέσης ελάχιστης ταχύτητας σε σύγκριση με το 2023 - αύξηση της ταχύτητας κατά 2,11%.

Σημαντική αύξηση της μέσης ταχύτητας στην πρωινή περίοδο αιχμής σε σύγκριση με το 2023 (1,73%) και με το 2019 (2,56%).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

4.   Οδός Τσιμισκή

Ειδική Λωρίδα Λεωφορείων (ΕΕΛ, λεωφορειολωρίδα) σε λειτουργία.

Επιβολή του ΚΟΚ με τεχνητά μέσα (κάμερα) και με έντονη παρουσία τροχονόμων.

Συμπεράσματα: Σημαντική βάσει των συνθηκών αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 - 22.00 σε σύγκριση με το 2023 (4,77%).

Σημαντική αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 - 22.00 τους περισσότερους μήνες (τον Ιανουάριο μειώνεται οριακά 0,51%).

Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ελάχιστης ταχύτητας σε σύγκριση με το 2023 - αύξηση της μέσης ταχύτητας κατά 8,51%.

Σημαντική αύξηση της μέσης ταχύτητας στις περιόδους αιχμής σε σύγκριση με το 2023 (4,39%) και με το 2019 (5,20%).

5.   Κ. Καραμανλή

Επιβολή του ΚΟΚ με έντονη παρουσία τροχονόμων.

Συμπεράσματα: Σημαντική αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 - 22.00 σε σύγκριση με το 2023 (3,49%).

Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 - 22.00 σε κάθε μήνα για το πρώτο εξάμηνο (τον Απρίλιο μειώνεται οριακά 0,52%).

Εντυπωσιακή αύξηση της μέσης ελάχιστης ταχύτητας σε σύγκριση με το 2023 - αύξηση της ταχύτητας κατά 12,20%.

Εντυπωσιακή αύξηση της μέσης ταχύτητας στις περιόδους πρωινής αιχμής σε σύγκριση με το 2023 (12,20%) και με το 2019 (10,71%).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ