Ριζικά αναμένεται να αλλάξει το τοπίο στην πανευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου.
Μπορεί το Euro 7 να είναι τελικά περισσότερο «χαλαρό» από αυτό που αρχικά είχαν εξαγγείλει τα στελέχη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ωστόσο όπως φαίνεται ετοιμάζουν ένα πραγματικά «διαβολικό» σχέδιο σύμφωνα με το οποίο η ηλεκτροκίνηση θα αποτελέσει μονόδρομο τόσο για τους εταιρικούς όσο και για τους ιδιώτες καταναλωτές.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Carandmotor.gr τα στελέχη της Κομισιόν έχουν στα σκαριά ένα σχέδιο πανευρωπαϊκής υπερφορολόγησης των καινούριων αλλά και των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης με απώτερο στόχο την γρηγορότερη ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.
BUY NOW
Αρχικά το χαράτσι στα καινούρια αλλά και μεταχειρισμένα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα επιβληθεί από την ίδια την ΕΕ και θα ισχύσει σε όλα τα κράτη-μέλη και οι κατά τόπους κυβερνήσεις θα είναι υποχρεωμένες να το επιβάλλουν και εκείνες περιορίζοντας τις αντιδράσεις των πολιτών σε κάθε κράτος-μέλος.
Από την άλλη μεριά η υπερφορολόγηση των καινούριων αλλά και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και diesel θα οδηγήσει σε ραγδαία άνοδο των τιμών στα καινούρια ενώ στα μεταχειρισμένα σε ραγδαία αύξηση του κόστους χρήσης. Με αυτό τον τρόπο όσοι θέλουν να αποκτήσουν καινούρια αυτοκίνητα θα το σκεφτούν σοβαρά να επιλέξουν κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο καθώς τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα ίσως είναι πολύ ακριβότερα ενώ παράλληλα θα σκεφτούν επίσης πολύ σοβαρά και το μετέπειτα κόστος χρήσης που στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι χαμηλό σε αντίθεση με εκείνο των μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οπότε η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης θα αποτελέσει μονόδρομο καταγράφοντας έντονα αυξητικές τάσεις ενώ αντίθετα οι πωλήσεις οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα μειωθούν όπως επίσης εκατομμύρια παλαιά αυτοκίνητα θα οδηγηθούν στα κέντρα ανακύκλωσης.
Ιδίως οι ιδιοκτήτες φθηνών και παλαιών αυτοκινήτων θα αναγκαστούν κυριολεκτικά να τα πετάξουν για να γλιτώσουν από τα Πανευρωπαϊκά χαράτσια και σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών η συγκεκριμένα κατηγορία καταναλωτών θα στραφεί προς τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ή τα ποδήλατα ενώ όταν χρειάζονται κάποιο όχημα για ένα ταξίδι ή μια εκδρομή τότε θα επιλέγουν το όχημα που επιθυμούν μέσα από κάποια πλατφόρμα ενοικίασης αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τους αναλυτές οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων μόλις ανακοινωθούν τα Πανευρωπαϊκά χαράτσια αναμένεται να μειωθούν σε ποσοστό υψηλότερο του 45% αλλά οι υψηλές αξίες των αυτοκινήτων θα ισσοροπήσουν την κατάσταση των εσόδων για τα εργοστάσια παραγωγής, τις εισαγωγικές αλλά και τις εμπορικές επιχειρήσεις του κλάδου.
Από την άλλη μεριά βέβαια θα μπει ένα φρένο στην ξέφρενη πορεία της ρύπανσης του περιβάλλοντος εξαιτίας της μείωσης του αριθμού του στόλου κυκλοφορούντων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και την αύξηση της χρήσης των ηλεκτρικών οχημάτων.
Πάντως όσο πιο καινούριο είναι το αυτοκίνητο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης τόσο χαμηλότερο θα είναι το περιβαλλοντικό χαράτσι για την χρήση ενώ στα καινούρια αυτοκίνητα επίσης όσο μικρότερος είναι ο κυβισμός, οι εκπομπές CO2 αλλά και το βάρος του οχήματος τόσο χαμηλότερος θα είναι και ο νέος φόρος που θα πρέπει να πληρώσει ο υποψήφιος αγοραστής.
Όσοι λοιπόν έχετε αποφασίσει να αγοράσετε μέσα στην επόμενη 3ετία καινούριο αυτοκίνητο καλό θα είναι να επισπεύσετε την αγορά σας για να μην βρεθείτε έναντι δυσάρεστων εκπλήξεων που θα σας κοστίσουν και πολύ ακριβά...