Skoda: Tα επίσημα σκίτσα ενός χαμηλού κόστους sedan

Skoda Slavia

Η νέα Skoda Slavia, ένα ευρύχωρο sedan 4,54 μέτρων με coupe σιλουέτα και με την επιλογή ανάμεσα σε δύο κινητήρες βενζίνης TSI, θα παρουσιαστεί πριν το τέλος του Νοεμβρίου.

Η Slavia εντάσσεται στο πρόγραμμα India 2.0 του ομίλου Volkswagen, ένα πρόγραμμα επένδυσης 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, και είναι το δεύτερο αυτοκίνητο της Skoda -μετά το SUV με την ονομασία Kushaq- με το οποίο ο γερμανικός όμιλος συνεχίζει την επέκτασή του στην τεράστια αγορά της ασιατικής χώρας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0-IN του ομίλου, την κλασσική μικρή MQB που η Skoda έχει τροποποιήσει για τις ειδικές προδιαγραφές της ινδικής αγοράς - προδιαγραφές όχι μόνο μεγέθους, δεδομένου ότι τα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη χώρα, αλλά και ρύπων και ασφαλείας.

Στο πλαίσιο αυτό, η Slavia σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στο Volkswagen India Technology Centre, στο Pune της Ινδίας, και θα παράγγεται στο εργοστάσιο του ομίλου VW στην ίδια τοποθεσία χρησιμοποιώντας σε ποσοστό 95% πρώτες ύλες από τοπικούς, Ινδούς προμηθευτές.

Μετά τη δημοσίευση των φωτογραφιών της Slavia με καμουφλάζ, από τις δοκιμές εξέλιξής της, τώρα η Skoda Auto έδωσε στη δημοσιότητα και τα πρώτα σκίτσα του αυτοκινήτου. Από το πρώτο φαίνεται ότι διαθέτει χαμηλό ρύγχος με την πλατιά, εξαγωνική γρίλια της Skoda, αιχμηρά φωτιστικά σώματα με φωτεινή υπογραφή σχήματος «L», μεγάλο μεταξόνιο και coupe σιλουέτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το δεύτερο σκίτσο απεικονίζει την ουρά της Slavia, και αποκαλύπτει την κλίση της οροφής και της τρίτης κολώνας, καθώς και τις λεπτομέρειες χρωμίου στον πίσω προφυλακτήρα. Τα πίσω LED φώτα χωρίζονται σε δύο τμήματα και προεκτείνονται προς το κέντρο, έχοντας την τυπική φωτεινή υπογραφή σχήματος «C» των σύγχρονων αυτοκινήτων της Mlada Boleslav.

Η Slavia θα προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε δύο βενζινοκινητήρες με τεχνολογία απενεργοποίησης των κυλίνδρων. Ο βασικός θα είναι ο τρικύλινδρος 1.0 TSI με 115 ίππους, και ο μεγαλύτερος ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI ισχύος 150 ίππων. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού ή αυτόματο κιβωτίου 6 σχέσεων - ενώ η ισχυρότερη έκδοση θα προσφέρει και την επιλογή του πιο σύγχρονου διπλοσύμπλεκτου DSG7.

Παράλληλα, το νέο τσέχικο αυτοκίνητο θα συνδυάζεται με αρκετά επαρκή εξοπλισμό ασφάλειας - τόσο παθητικής, με 6 αερόσακους, όσο και ενεργητικής με πολλά από τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης του ομίλου VW.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ονομασία Slavia έχει τις ρίζες της στα πρώτα χρόνια της ιστορίας της Skoda. Οι ιδρυτές της, Vaclav Laurin and Vaclav Klement, στον πρώτο μόλις χρόνο της εταιρείας ξεκίνησαν να διαθέτουν τα πρώτα ποδήλατα με την ονομασία Slavia.

Όσο για το πρόγραμμα India 2.0 του ομίλου VW, το κύριο βάρος του έχει αναλάβει η Skoda, ελέγχοντας τις δραστηριότητες και των Volkswagen, Audi, Porsche, Lamborghini στη χώρα της Ασίας με συνολικά 25 διαφορετικά μοντέλα.

Ο στόχος του ομίλου είναι να αποκτήσει μερίδιο 5% της ινδικής αγοράς μέχρι το 2025. Από το ένα δισεκατομμύριο δολάρια της επένδυσης, τα 275 εκατομμύρια αφορούν στην έρευνα και εξέλιξη αυτοκινήτων για τις δημοφιλέστερες κατηγορίες της χώρας, όπως είναι η νέα Slavia.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ