Με τη διάθεση και των 500 αριθμημένων μονάδων να έχει ολοκληρωθεί στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους, η σύγχρονη Alfa Romeo Giulia GTA περνά και επίσημα στην κατηγορία των κλασσικών αυτοκινήτων για συλλέκτες.
Τα αυτοκίνητα θα συναντήσουν τους τυχερούς κατόχους τους σε όλο τον κόσμο, από την Ευρώπη και την Αμερική, έως την Κίνα, την Ιαπωνία και την Αυστραλία, επιβεβαιώνοντας την επιτυχία του προγράμματος, αλλά και το πάθος για τη μάρκα σε παγκόσμιο επίπεδο. Πρόκειται για μια ιστορία αυθεντικού πάθους, με ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε όχι μόνο για τους Alfisti, αλλά και όσους αγαπούν τα σπορ αυτοκίνητα. Με αφορμή του εορτασμούς για τα 110α γενέθλια της μάρκας, αυτόματα η σκέψη για τη δημιουργία κάτι μοναδικού για την περίσταση πήγε στη θρυλική Giulia GTA του 1965, ενός από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα στην ιστορία της μάρκας.
Η νέα Giulia GTA είναι άμεσα αναγνωρίσιμη σε σχέση με την Giulia Quadrifoglio, χάρη σε μια σειρά χαρακτηριστικών που δεν έχουν μόνο αισθητικό λόγω ύπαρξης, αλλά παίζουν και σημαντικό ρόλο σε τεχνικό επίπεδο. Χάρη στην ευρεία χρήση υπερ-ελαφρών υλικών, η Giulia GTA ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο σε σχέση με τη Giulia Quadrifoglio, ενώ ο αναβαθμισμένος V6 Bi-Turbo κινητήρας με τους 540 ίππους, προσφέρει κορυφαία για την κατηγορία ειδική ισχύ που φτάνει τους 187 ίππους/λίτρο. Οι εξαιρετικές επιδόσεις επιβεβαιώνονται και από την επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα, η οποία διαρκεί μόλις 3,6 δευτερόλεπτα με τη βοήθεια του συστήματος Launch Mode.
BUY NOW
Οι μηχανικοί της Alfa Romeo εργάστηκαν σκληρά για να βελτιώσουν την αεροδυναμική απόδοση και το κράτημα, αλλά κυρίως για να μειώσουν το βάρος, ακολουθώντας την ίδια φιλοσοφία με την Giulia GTA του 1965. Για να επιτύχουν το στόχο τους χρησιμοποίησαν όσο το δυνατόν περισσότερο υλικά όπως τα ανθρακονήματα, αλλά και άλλα συνθετικά υλικά. Ο σχεδιασμός εξελίχθηκε ώστε να αυξηθεί η αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη, με λύσεις που έρχονται από τον κόσμο της Formula 1, χάρη και στη στενή συνεργασία που έχει η μάρκα με την Sauber Engineering.
Στην Ελβετική εταιρεία ανατέθηκαν οι αεροδυναμικές αναβαθμίσεις της πίσω αεροτομής (η οποία είναι ρυθμιζόμενη σε 4 θέσεις στην GTAm), καθώς και το εμπρός ενεργό σπόιλερ που μπορεί να επεκταθεί κατά 40 χλστ. στην GTAm. Άλλα ειδικά χαρακτηριστικά αποτελούν το εντυπωσιακό σύστημα εξαγωγής της Akrapovič από τιτάνιο, το οποίο έχει ενσωματωθεί στον πίσω -από ανθρακονήματα- διαχύτη, αλλά και οι τροχοί με το κεντρικό μπουλόνι ασφάλισης, μια επιλογή που για πρώτη φορά συναντάται σε σεντάν παραγωγής. Οι τροχοί διαμέτρου 20 ιντσών «ντύνονται» με ειδικά για την περίσταση εξελιγμένα ελαστικά Pilot Sport Cup 2 της Michelin. Η αεροδυναμική εξέλιξη συνεχίστηκε και στο πλήρως καλυμμένο πάτωμα, το οποίο προσφέρει στις GTA και GTAm τα πολλαπλά οφέλη του φαινομένου ground effect. Στην Giulia GTA η αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη είναι τρεις φορές μεγαλύτερη σε σχέση με την Giulia Quadrifoglio, μοντέλο το οποίο αποτελούσε μέχρι σήμερα το σημείο αναφοράς στην κατηγορία.
Η οδική συμπεριφορά έχει βελτιωθεί χάρη και στα φαρδύτερα μετατρόχια, τα οποία είναι αυξημένα κατά 25 χλστ. εμπρός και κατά 50 χλστ. πίσω. Παράλληλα οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων (διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) και του συστήματος διεύθυνσης προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα και ακρίβεια, χωρίς να περιορίζουν τα επίπεδα άνεσης.
Σε ό,τι αφορά τέλος στην τιμή της Alfa Romeo GTA, το κόστος της στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 247.000 ευρώ, ενώ η GTAm κοστίζει κοντά στα 254.000 ευρώ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ