Mία από τις 361 Alfa Romeo Giulietta Turbodelta που πέρασαν από τη γραμμή παραγωγής, δημοπρατείται, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των απανταχού φίλων της μιλανέζικης φίρμας.
Παρέμεινε στην παραγωγή μόλις 8 χρόνια, αναλαμβάνοντας το δύσκολο πέρα από κάθε αμφιβολία έργο να αντικαταστήσει την Alfa Romeo Giulia, η οποία μετά 15 χρόνια παρουσίας στην γκάμα της μιλανέζικης φίρμας είχε αφήσει ανεξίτηλο στίγμα της.
Ο λόγος για την δεύτερη κατά σειρά γενιά της Alfa Romeo Giulietta, η οποία μπορεί να μην έμεινε στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας ως την πλέον επιτυχημένη μπερλίνα, ωστόσο, για μία έκδοση που υπογράφει η Autodelta και παράχθηκε σε μόλις 361 αντίτυπα τα δεδομένα αλλάζουν.
BUY NOW
Ουσιαστικά πρόκειται για την κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου, η οποία εφοδιάζεται με έναν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης. Ο τελευταίος αποδίδει με τη βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή 170 ίππους, επιτρέποντας στην ιταλική μπερλίνα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα.
Με τον κινητήρα τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα και την κίνηση να καταλήγει μέσω ενός μηχανικού κιβώτιο πέντε σχέσεων στον πίσω άξονα,
Ανάμεσα στα εξοπλιστικά στοιχεία που διακρίνουν την Alfa Romeo Giulietta Turbodelta είναι οι ζάντες αλουμινίου των 14 τροχών, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, το τιμόνι της Momo καθώς και ο μετρητής της πίεσης υπερπλήρωσης που έχει προστεθεί στο ταμπλό.
Με δεδομένη τη σπανιότητα της συγκεκριμένης Alfa Romeo και παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη γενιά της Giulietta δεν έχει αποκτήσει ιδιαίτερη αξία στο χρηματιστήριο των ιστορικών οχημάτων, δεν αποκλείεται η έκδοση Turbodelta να σημειώσει ένα νέο ρεκόρ.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ