Ένα από τα σπανιότερα Lancer Evo VI που κατασκευάστηκαν ποτέ θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν δικό τους οι φίλοι της Mitsubishi. Δείτε γιατί απαγορεύτηκε στην Ιαπωνία.
Αν ψάχνετε για ένα πραγματικά σπάνιο Mitsubishi Lancer Evo VI, ένα που να έχει τη δική του πραγματικά ξεχωριστή ιστορία, τότε το λευκό Evo που θα βγει σε διαδικτυακή δημοπρασία από τις 15 Μαΐου (και για μία εβδομάδα) είναι σίγουρα ένα από τα μοντέλα των Ιαπώνων που πρέπει να τραβήξει την προσοχή σας.
Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο Evo VI να ξεχωρίζει δεν είναι τα λίγα χιλιόμετρα που έχει στο κοντέρ του, τα οποία ξεπερνούν ελαφρώς τα 83.000. Ούτε το γεγονός ότι βρίσκεται σε πάρα πολύ καλή κατάσταση -παρά κάποιες σκουριές που έχουν κάνει την εμφάνιση τους στο πορτμπαγκάζ- και έχει συντηρηθεί σχολαστικά, όπως άλλωστε του αρμόζει.
BUY NOW
Το λευκό Evo που βλέπετε στις οθόνες σας είναι ένα από τα μόλις επτά πρωτότυπα που κατασκευάστηκαν από την ιαπωνική Ralliart, το υψηλών επιδόσεων αγωνιστικό τμήμα της Mitsubishi με σκοπό να μην «δει» ποτέ πώς είναι ένας δημόσιος δρόμος. Η Ralliart το κατασκεύασε το 1999, μαζί με άλλα έξι Evo, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν αποκλειστικά σε δοκιμές των Ιαπώνων δημοσιογράφων αυτοκινήτου.
Τα επτά πρωτότυπα Evo VI δεν ταξινομήθηκαν ποτέ και οι ιαπωνικές αρχές έδωσαν στη Mitsubishi μια περίοδο χάριτος 14 ημερών για την ολοκλήρωση των δοκιμών με την προϋπόθεση να μην πωληθούν ποτέ σε κάτοικο της Ιαπωνίας.
Από τα επτά Evo, τα τέσσερα επιστράφηκαν στην Ralliart, η οποία τα μετέτρεψε σε αγωνιστικά, ένα... κλάπηκε και δεν εμφανίστηκε ποτέ ξανά και δύο πωλήθηκαν σε «φίλους της Ralliart» στην Ιαπωνία, όπως αναφέρεται στην περιγραφή, με την προϋπόθεση τα δύο μοντέλα να μην πατήσουν ποτέ τους τροχούς τους στην ιαπωνική άσφαλτο και να φύγουν από τη χώρα το συντομότερο δυνατό… Το ένα από αυτά είναι και εκείνο που θα βγει στην ερχόμενη δημοπρασία.
Το λευκό Mitsubishi πωλήθηκε στο πρώτο ιδιοκτήτη του το 1999, όταν έφτασε στο Ηνωμένο Βασίλειο από την ιαπωνική εταιρεία με περίπου 3.500 χιλιόμετρα στο οδόμετρο του. Αυτός, αφού το πούλησε στον συνέταιρο του, το… αγόρασε ξανά το 2012 και το έχει στην κατοχή του από τότε.
Το ιστορικό του ιαπωνικού αυτοκινήτου είναι πλήρως καταγεγραμμένο, μαζί με τα επίσημα χαρτιά της απαγόρευσης. Στο εσωτερικό του το ιαπωνικό 4κίνητο θηρίο δεν έχει δεχτεί καμία αλλαγή σε σχέση με την εικόνα που παρουσίαζε όταν βγήκε από το εργοστάσιο, εκτός από το αναβαθμισμένο ηχοσύστημα, ενώ πιστεύεται ότι ο κινητήρας του έχει δεχτεί «blueprinting» από την Ralliart.
Οι... πιστοί που θα προσέλθουν μπορούν να βρουν τη σχετική αγγελία της δημοπρασίας εδώ.