Βγαίνει σε δημοπρασία υπερσπάνια Alfa Romeo - Η απίστευτη τιμή της

Alfa Romeo 1900 C Sprint Ghia Supergioiello του 1953 σε δημοπρασία

Μια από τις πλέον σπάνιες Alfa Romeo, η 1900 C Sprint Ghia Supergioiello του 1953 αναμένεται να βγει σύντομα στο σφυρί προκαλώντας ενθουσιασμό στους φίλους της ιταλικής εταιρείας.

Στα 113 χρόνια της ιστορίας της η Alfa Romeo έχει «χαρίσει» πολλά αυτοκίνητα που έχουν αφήσει την δική τους σφραγίδα στον κόσμο των τεσσάρων τροχών.

Ένα από αυτά είναι και η Alfa Romeo 1900 που παρουσιάστηκε το 1950 και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία της ιταλικής εταιρείας με αυτοφερόμενο πλαίσιο, το οποίο κατασκευαζόταν εξολοκλήρου στη γραμμή παραγωγής του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάνω στη 1900 βασίστηκε και η εξωτική 1900 C Sprint Ghia Supergioiello (Σούπερ κόσμημα) του 1953, η οποία κατασκευάστηκε από την ιταλική αμαξοποιία του Giacinto Ghia σε έναν εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό που πιστεύεται ότι κυμαίνεται μεταξύ 18 και 20 αυτοκινήτων.

Σήμερα από τις περίπου είκοσι 1900 C Sprint Ghia Supergioiello εκτιμάται ότι παραμένουν ζωντανές μόνο τρεις ή τέσσερεις από αυτές, κάτι που προσθέτει ακόμη περισσότερο στην ήδη μεγάλη αξία του σπανιότατου ιταλικού coupe.

Μία από αυτές τις εξωτικές Ιταλίδες θα δημοπρατηθεί στις 17 Σεπτεμβρίου από την Car & Classic και η αξία της εκτιμάται ότι υπερβαίνει τα 500.000 ευρώ. Η συγκεκριμένη 1900 C Sprint Ghia Supergioiello κατασκευάστηκε τον Οκτώβριο του 1953 και τον Μάϊο της επόμενης χρονιάς παραδόθηκε στον πρώτο ιδιοκτήτη της, στην Ισπανία στον Gumersindo Garcia Fernandez.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Fernandez δεν έχασε την ευκαιρία να αξιοποιήσει τις δυνατότητες της 1900 και στους αγώνες συμμετέχοντας συμμετέχοντας με αυτή σε πολλά εγχώρια και διεθνή events εκείνη την εποχή. Η πρώτη νίκη ήρθε μάλιστα στην Ισπανία τον Νοέμβριο του 1954, ενώ την επόμενη χρονιά η 1900 C Sprint Ghia Supergioiello έλαβε μέρος και στο θρυλικό ράλι του Monte Carlo.

Το 1955 το αυτοκίνητο πέρασε στα χέρια του Salvador Ros, ο οποίος συνέχισε εμπλουτίζει το αγωνιστικό βιογραφικό της Alfa Romeo με αγωνιστικές συμμετοχές έως και το 1961. Από εκεί και έπειτα τα ίχνη αυτής της Alfa Romeo χάθηκαν με το ιστορικό μοντέλο να εμφανίζεται ξανά τη 10ετία του 1990 και να ανήκει σε άλλον ιδιοκτήτη, τον ιστορικό αυτοκινήτων Pablo Gemino που επικαιροποίησε και τις αγωνιστικές της συμμετοχές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η σπάνια δημιουργία του Ghia με τον 4κύλινδρο κινητήρα του 1,9 λίτρου με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τους 100 ίππους πέρασε έπειτα σε πορτογαλικά χέρια και αναπαλαιώθηκε σε κατάσταση βιτρίνας από τον Ιταλό σπεσιαλίστα Cognolato έχοντας ακόμη και το αυθεντικό μεταλλικό χρώμα «Rame Metallizzato».

Στις 17 Σεπτεμβρίου η 1900 C Sprint Ghia Supergioiello, που έχει διανύσει μόλις 78 χιλιόμετρα από την αναπαλαίωση της, θα γνωρίσει τον νέο της ιδιοκτήτη και τότε θα γίνει γνωστό και το υψηλό χρηματικό ποσό που αναμένεται να αλλάξει χέρια. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ