Ο διοικητής του τμήματος εξέλιξης της Audi, Oliver Hoffmann, άφησε ισχυρές ενδείξεις ότι η εταιρεία του Ingolstadt θα επαναφέρει στη ζωή τα δύο εμβληματικά της σπορ αυτοκίνητα R8 και TT, ως αμιγώς ηλεκτρικά, πλέον.
Όπως δήλωσε ο Hoffmann στο αγγλικό περιοδικό Autocar, η επερχόμενη καινούρια πλατφόρμα SSP (Scalable Systems Platform) του ομίλου Volkswagen μπορεί να προσαρμοστεί «σε εμβληματικά αυτοκίνητα, όπως σε sportscar κ.λπ.». Αυτή του η δήλωση φέρεται να παραπέμπει στη νέα, τρίτη γενιά του R8 και πιθανότατα στο νέο Audi TT.
Ο Hoffman δήλωσε εμμέσως πλην σαφώς ότι η δουλειά για τα νέα αυτά σπορ αυτοκίνητα έχει ήδη ξεκινήσει, αλλά δεν έδωσε το χρονοδιάγραμμα του προγραμματισμού της Audi για αυτά. Παρόλα αυτά είπε ότι η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει ηλεκτρικά μέρη του ομίλου που ήδη εξελίσσονται για την πλατφόρμα SSP.
BUY NOW
Το τελευταίο Audi με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα παρουσιαστεί από την εταιρεία το 2025, κι από το 2026 όλα πλέον θα είναι αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα. Είναι άγνωστο, προς το παρόν, αν το νέο R8 θα σχετίζεται με το ηλεκτρικό supercar που εξελίσσει η Porsche -με βάση το πρωτότυπο Mission X- και αντιστοίχως αν ένα πιθανό Audi TT θα έχει κοινά μέρη με τη νέα Porsche 718 Cayman/Boxster.
Θυμίζουμε ότι η SSP εξελίχθηκε από κοινού από τις Audi και Porsche και στην αρχιτεκτονική αυτή θα βασιστεί τόσο το Q6 E-Tron -που αναμένεται μέσα στο 2024- όσο και η νέα Porsche Macan. Συνεπώς, δεν είναι παράλογο να υπάρχουν τέτοιου είδους συσχετισμοί, για χάρη των οικονομιών κλίμακας, και στα σπορ αυτοκίνητα των δύο εταιρειών του γερμανικού ομίλου.
Πίσω στο Audi R8, θυμίζουμε ότι το Ingolstadt είχε παρουσιάσει το 2018 το (εικονιζόμενο) PB18 E-Tron, ένα αμιγώς ηλεκτρικό supercar υψηλών επιδόσεων. Ήταν μόνο ένα πρωτότυπο, που δεν έφτασε ποτέ στην παραγωγή, αλλά περίπου μία δεκαετία αργότερα πιθανότατα θα είναι όλα έτοιμα για την παρουσίαση του πρώτου ηλεκτρικού R8 της ιστορίας.