
Τους τελευταίους μήνες, το τοπίο στις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι κάπως… μπερδεμένο. Μεταξύ των διάφορων ειδήσεων που κυκλοφορούν είναι η και μια σειρά από φήμες, οι οποίες αφορούν την Stellantis.
Ο όμιλος φέρεται να σκέπτεται την κατασκευή ενός σύγχρονου πετρελαιοκινητήρα και δεν αναφερόμαστε μονάχα στον Multijet των 2,2 λίτρων, αλλά και μερικών νέων υβριδικών diesel (Euro 7). Μέχρι στιγμής δεν έχει βγει κανένας υπεύθυνος να διαψεύσει τα παραπάνω, επομένως δεν αποκλείεται να γίνουν πραγματικότητα.
Και αν όντως συμβεί αυτό, θα αποτελέσει αναμφισβήτητα σημείο καμπής για την Stellantis, καθώς σε αντίθεση με τις γερμανικές εταιρείες σαν την BMW, την Audi και την Mercedes που χρησιμοποιούν ήδη υβριδικούς κινητήρες diesel, εκείνη δεν έχει καθόλου εμπειρία από τη συγκεκριμένη τεχνολογία.
BUY NOW

Ο κόσμος συχνά πιστεύει πως αφορά μόνο τους βενζινοκινητήρες, όμως, υπάρχουν αντίστοιχες εκδόσεις για το πετρέλαιο, αλλά και το υγραέριο. Ο συνδυασμός ενός κινητήρα diesel και ενός μικρού ηλεκτροκινητήρα (ακόμα και στην περίπτωση plug-in) θα βελτίωνε την απόδοση, ενώ θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε αυτοκίνητα της κατηγορίας SUV και στα premium μοντέλα.
Για παράδειγμα στις Alfa Romeo Stelvio και Giulia ή και στις Lancia Gamma και Delta. Σκοπός φαίνεται πως είναι η τοποθέτηση της τεχνολογίας από το C-segment και πάνω (οχήματα μεσαίου και μεγάλου μεγέθους). Έτσι οι πελάτες θα είχαν μια σοβαρή εναλλακτική στην περίπτωση που δεν… καλόβλεπαν την απόκτηση ενός αμιγώς ηλεκτρικού.
Προς το παρόν βέβαια, δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση από την Stellantis. Από την άλλη, οι περισσότεροι γνωρίζουμε πως είναι στην αναζήτηση θερμικών κινητήρων (παλαιότερων για εξέλιξη ή καινούργιων), ώστε να εφοδιάσει τα μελλοντικά της μοντέλα.