Η Mercedes-Benz δοκιμάζει τη νέα γενιά του μεσαίου της SUV σε ακραίες συνθήκες και ετοιμάζεται για το παγκόσμιο λανσάρισμά του.
Παρά το γεγονός ότι μπαίνει η άνοιξη στο βόρειο ημισφαίριο, η επόμενη γενιά της Mercedes GLC πρέπει να αποδείξει την αντοχή της στις πιο δύσκολες καιρικές συνθήκες, στο πλαίσιο των τελικών χειμερινών δοκιμών της.
Η συγκεκριμένη φάση δοκιμών πραγματοποιείται στην πίστα του Arjeplog της Σουηδίας, που ξεχωρίζει για τους χιονισμένους και παγωμένους δρόμους, τους δυνατούς ανέμους και τις θερμοκρασίες που φτάνουν έως και τους μείον 30 βαθμούς Κελσίου.
BUY NOW
Σε αυτή τη φάση δοκιμών, η Mercedes ελέγχει μέχρι και τις επιπτώσεις του υπερβολικού ψύχους στον χειρισμό του εξοπλισμού άνεσης, καθώς και την απόδοση του συστήματος κλιματισμού. Οι συγκεκριμένες δοκιμές γίνονται για να διασφαλίσουν οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας ότι το ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης της νέας GLC θα αποδίδει τα μέγιστα ακόμα και στις πιο σκληρές συνθήκες οδήγησης.
Οι χειμερινές δοκιμές αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας εξέλιξης ενός νέου μοντέλου. Με αυτές, η Mercedes θέλει να διασφαλίσει ότι όλα της τα μοντέλα αποδίδουν το ίδιο παντού, ανέξαρτητα από τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν.
Για αυτό τον λόγο δημιουργήθηκε ένα κέντρο δοκιμών στη Λαπωνία που παρέχει εκτεταμένες δυνατότητες δοκιμών στους μηχανικούς της Mercedes. Yπάρχουν λόφοι με κλίσεις έως και 20%, πίστες δοκιμών με διαφορετικούς συντελεστές τριβής και οδήγηση σε πάγο. Όλα αυτά, φέρνουν τα όριά τους το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοηθήσης του οδηγού.
Κατά τη διάρκεια των τελικών δοκιμών, τα επικαιροποιημένα δεδομένα αναλύονται επιτόπου από τους μηχανικούς, πάντα σε στενό συντονισμό με τα αρμόδια τμήματα ανάπτυξης και εξέλιξης. Εάν η επερχόμενη GLC περάσει όλες τις δοκιμασίες με επιτυχία, τότε θα πάρει το πράσινο φως η παραγωγή.
Τα “μουλάρια” της δεύτερης γενιάς της Mercedes GLC εξελίσσονται εδώ και τέσσερα χρόνια και μέχρι στιγμής έχουν γράψει περίπου 7.000.000 χλμ. σε διάφορες ηπείρους του πλανήτη.
Η νέα Mercedes GLC θα διαθέτει αναβαθμισμένη σουίτα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού που περιλαμβάνει και πρόσθετες λειτουργίες σε σχέση με αυτή της πρώτη γενιάς. Ορισμένα από αυτά τα συστήματα είναι το Active Distance Assist που λειτουργεί πλέον με ταχύτητα έως 100 χλμ./ώρα (αντί για 60 χλμ./ώρα) και το Active Steering Assist που λειτουργεί πλέον μέχρι τα 210 χλμ./ώρα και σε συνδυασμό με την κάμερα 360 μοιρών μπορεί να δημιουργήσει διάδρομο έκτακτης ανάγκης για αποφυγή εμποδίου, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες.
Το εσωτερικό της νέας GLC θα ακολουθήσει το πρότυπο των S-Class και C-Class, με κυρίαρχο συστατικό το δεύτερης γενιάς σύστημα ψυχαγωγίας MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Ο οδηγός θα λαμβάνει πληροφορία από δύο οθόνες, μία 12,3 ιντσών που εκτελεί χρέη πίνακα οργάνων και μία 11,9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και τις λειτουργίες του συστήματος κίνησης.
Πέρα από τις νέες λειτουργίες που φέρνει το MBUX δεύτερης γενιάς, η νέα Mercedes GLC έχει ειδικό πρόγραμμα off-road που μπορεί να συνδυαστεί με την κάμερα 360 μοιρών και να προσφέρει εικόνα και για το τι πατάνε οι εμπρός τροχοί σε μία εκτός δρόμου διαδρομή.
Η γκάμα κινητήρων της νέας Mercedes GLC θα είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη και θα αποτελείται από δύο ήπια υβριδικούς δίλιτρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, και τρεις Plug-in Hybrid εκδόσεις. Οι ήπια υβριδικοί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες σιγοντάρονται από 48βολτο σύστημα απόδοσης 23 ίππων και 250 Nm, ενώ οι επαναφορτιζόμενες υβριδικές από έναν καινούριο ηλεκτροκινητήρα 4ης γενιάς που βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και αποδίδει 136 ιππους και 440 Nm. Σύμφωνα με την Mercedes, η ηλεκτρική αυτονομία που θα προσφέρουν οι τελευταίες είναι πάνω από 100 χλμ. σύμφωνα με το WLTP.
Περισσότερες πληροφορίες για τη νέα δεύτερη γενιά της Mercedes GLC θα έχουμε στο αμέσως επόμενο διάστημα, οπότε μείνετε συντονισμένοι.